Nu esti smecher daca te afli la volanul unui mercedes .Orice tip de mercedes.In primul rand nu afli cat de lunga e cursa pedalei de ambreiaj in functie de mormanul de coji de seminte care inconjoara pedala.Esti unu din soferii care fac legea,asa te autointitulezi ,pentru ca tu stii sa pleci cu scart si se aude frumos motoru cand infigi picioru n acceleratie.Bineinteles faci asta foarte rar , doar in momentele in care treci pe langa o pisicuta sau pe langa o bunaciune.Ca tre sa ti ajunga toata seara cei 50 de lei de care bagi gaz tot weekendul si s ar goli imediat butelia daca acest procedeu ar fi frecvent.
Pe orice parte carosabila ,fie un bulevard sau o simpla strada laturalnica ,daca ai vazut un posterior de femeie ,gata ,daca ai claxonat o ,crezi ca in secunda urmatoare cineva i a stors creieru si a facut o sa fie uimita de calitatile tale de conducator .Posesor de permis de conducere categoria b ,fie el luat si pe spaga ,nu conteaza ,important ,e ca ai si tu.
Ai si tu acel document plastifiat ,roz ,obtinut din prima , ca doar nu multi isi permit sa dea 500 de euro ca tine ,ca doar ai muncit prin afara si ai dat banii astia deoparte in 10 zile ,dupa cum te lauzi ,multi tre sa pice de multe ori sala , tre sa i tremure piciorul pe acceleratie si la fiecare contact cu politaiul ,indirect bineinteles ,pt ca de fiecare data se face prin intermediul oglinzii retrovizoare din dreapta ,uita in repetate randuri cate o semnalizare sau mai face cate o oprire de motor.
Inainte sa te dai mare ca banu iti e cel mai bun prieten ,asigura te ca observi farul ars de pe partea dreapta ,atunci cand dai flash uri.