Profesorii

63 2 0
                                    

                                                                      2.Profesorii ''iubitori''

   Da deci eu in prima zi de scoala dintr-a cincea am petrcut-o la spital...si n-am reusit sa fac cunostinta cu profesori.A doua zi cand am venit la scoala prima ora aveam romana...dna. Sporea...draguta,calma,intelegatoare...prima impresie.A doua ora am avut tehno...profa aia...era foarte de treaba,amuzanta,la facut pe bff meu vacar...momente minunate.A treia ora am avut mate...cu diriga...ea...nu este rea...tot anul a fost foarte draguta cu noi..despre ea nici nu mai vb.A patra ora:ENGLEZA...deci profesoara aia este foarte rea cu mine oameni buni...la fiecare greseala minora si neinsemnata imi lua caietul si mi-l inrosea cu propozitii de genu:Dna. Gaina...rares e obraznic,din cauza lui a fost al 2-lea Razboi mondial...si alte chesti...deci pe ea...nu o suport!...mda...ora a cincea era cea de pictura...domnu zait....pe el il ador...ne pune zece daca ne jucam in banca....ii plac picturile noastre...e foarte tareeeee <3.Si asta fusese prima zi...mai erau profa de bio,religie,muzica,etc.....dar toate erau,sunt si sper ca vor fi in continuare,SUPER.A,da eu fiindca lipsisem trebuia sa dau flori tuturor profesoarelor in fata clasei...colegii mei se uitau la mine ca la masini straine.

Generala :'(Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum