Ana
Sėdėjau savo naujam kambarį ir viską Apžiūrinejiau, tamsiai violetines sienos,dvigule lova vidurį kambario,balta spinta ir baltas stalas ant kurio jau buvau sudsidėjus savo kosmetika. Nors man tik prieš savaite suėjo 15 aš dažausi ir nemažai tiesiog nekenčiu savo išvaizdos,jis viską pakeitė kai jis išėjo aš pasikeičiau tapau būtent tokia kokia niekad nenorėjau būti.Kale.
-Ana nusileisk į apačia!-ižgirdau Noah balsą,pavarčiau akis ir atsistojau.Letais žingsniais nupėdinau į svetaine kurioje sėdėjo mama ir brolis.
-ko?- piktai paklausiau.
-sėsk-parodė Noah į vieta šalia jo.
-Ačiū aš pastovėsiu - pavarciau akis -tai sakik jau ko reikia-po minutes tylos prabilau
-nieko tiesiog norejau pasakit kad tau rytoj į mokykla ir nemėgink vėl kažką prisidirbt - piktai sumurmejo mama ir išėjo iš svetaines o aš klestelejau prie brolio-Ana, tai tavo paskutinis šansas, jei prisidirbsi žinai kas bus-aš tyliai suurzgiaiu- Žinau ir aš pažadu kad pasistengsiu- pakštelejau broliu į skruostą kuris jau pradėjo žilti-ir manau tau jau reiktų nusiskųsti-nusijuokiau ir nubėgau atgal į savo kambarį. Aš myliu Noah daugiau nei visa kita jis man artimiausias žmogus,taip turiu mama bet mes visiškai nesutariaim mes kaip šuo ir katę. Aš myliu ja bet kartais manau jog jai visiškai nusispjauti ant manęs ir mano jausmu.Aš begalo įlgiuosi tėčio jis man buvo viskas jis buvo vienintelis žmogus kuris mane visad suprasdavo pasiilgau jo labai.
Mane iš apmąstymų nutraukė telefono skambutis, atsidusau ir pradėjau ieškoti iš kur eina skambutis. Nu blemba kur aš galėjau nukišti ta velnio daiktą!? Visa susinervinus kad neradau telefono kritau i lova. Ne nu viršūnė aš jo visur ieškau o jis sau lovoj guli.Nusijuokiau nuo savo minčių ir pagriebusi telefona pažvelgiau kas skambino.Nusišipsojau pamačius Eda vardą ir perskambinau jai.
E- Haleluja aš jau galvojau tu numirei kažkur pakelių į New yorka-nusijuokė mergina
A- Nesitikėk žmogau aš nemirtinga!-sušukau ir Eda nusijuokė
E- Ey tu nemirtingoji kaip New yorkas?-paklausė kai baigė žvengti kaip arklis
A- Nu kaip kaip, Lija žmones visi kažkokie niūrus jaučiu ilgai čia nepragivensiu be savo agurkėlio- sušnirpščiau nosim ir mergina sukikeno
E-Oii kaip aš tavęs jau dabar pasiilgstu mano Idiote myliu negaliu- šyptelejau ir girdėjau kaip mergina pradeda kūkčioti
A-eyyy agurkėlį neverk nes tuoj ir pati absižliumbsiu - sukikenau ir jaučiu kaip mano akiese kaupėsi ašaros.Eda mano geriausia drauge nuo darželio laiku ji man kaip sesuo.
E-nu gerai gerai-nusijuokė ir aš šyptelejiau
A- nu va taip jau geriau -prikanda lupa kad pati nepravirkčiau
E-sorryyy turiu bėgt Cameron atvažiavo -jaučiau kaip mergina nusišipso, Cameron tai jos vaikinas jis kiek vyresnis už mus tačiau su juo sutariu gana gerai.
A- gerai beg neversk savo princo laukti,Bet nepamirškit apsaugų aš per jauna būt tetai -nusijuokiau ir greit baigiau pokalbį. Numečiau telefona ant komodos šalia lovos ir nuejau į dušą.Atlikus visa vakaro rutina grįžau į kambarį ir apsirengiau savo pižama su vienaragias,atsiguliau į lova dar kiek panaršius telefone užmigau.
——————
Pašokau iš lovos pajutus kažką šlapio ir šalto ant savęs. Pašokau iš lovos ir Pažvelgiau į viso to kaltininką pavarčiau akis ir nuėjau į dušą-Visa tai dabar tvarkysi tu!-sušukau broliui prieš uždarydama vonios durs,dar galėjau girdeti kaip jis kažką sumurma sau panosėje ir pradėjau ruoštis mokyklai.Baigus visa rytinę rutina grįžau į kambarį ir iškart nutipenau prie stalo ir atsisėdau ant šalia stovėjusios kėdes.Noah jau buvo viską sutvarkes tad bent jau lovos tvarkyti nereikes. Baigus špakliuoti savo veidą nuėjau prie spintos ir iš jos išsitraukiau juodos spalvos odini sijoną ir švelniai rožinės spalvos ilgarankovi crop top'a ant viršaus užsimečiau savo koža ir apsioviau savo naujus Nike air max 97 . Greit prabraukiau šukomis per plaukus ir susirišau netvarkinga kuoduka. Pasiėmus savo adidas kuprine sumečiau ten viską ko man galetu prireikti ir greit nutipenau į apačia.
-O Dieve o kam tiek špakliaus kad net veido nesimato ?- paklausė brolis ir gan rimtai pažiūrėjo į mane
-oi tik nereikia - pavarčiau akis ir pasiėmus obuoli isimečiau ji į kuprine
-be viso to purvo ant tavo veido atrodai daug mieliau - atsiduso ir pasižiūrėjo į laikrodį kuris kabėjo priešais ji ant sienos-ir mums jau laikas nes tuoj paveluosim - tai tares greit išėjo pro duris o aš paskui ji.
- o toli važiuoti ? -paklausiau nes jau atsibodo klausytis jo pastovaus tauškimo apie kažkokia merga su kuria jis neseniai susipažino per instagram
-nea dar kažkur penkias minutes-atsakė net nepažvelgdamas į maneTai net nežinau kas čia gavos hehe tikiuosi kam nors patiks haha
Sorryy už klaideles o jų tikrai nemažai bet stengiausi daryti kuo mažiau idk hehe prašau nors vinis nuomones tiesiog tai mano pirma istorija