p.o.v lotte

97 9 4
                                    

ik loop met me moeder door amsterdam , dan hoor ik een paar meisjes gillen OMG DAT IS CASSIUS VAN B BRAVE ..

ik kijk om en ik kijk in een keer diep in zn ogen , wauww hij heeft mooie blauwe ogen .

uhmm sorry kan ik even achter jullie staan ik wordt namelijk gevolgt en wil ze kwijt raken.

natuurlijk antwoord me moeder maar ik voel mezelf rood worden, als de meiden weg zijn draai ik me om en zie cassius zn hand uit steken , hoi ik ben cassius , ho.o.oi ik ben lotte , ik maria de moeder van lotte , willen jullie iets drinken ik heb wat goed temaken ?

is goed antwoord me moeder en we lopen samen naar een cafetje , ik zit tegen over cass en wauww hij is echt hott ik denk dat verliefd ben , nee zo moet ik niet denken ik maak nooit een kans bij hem , ik zie dat hij me aan kijkt en wordt helemaal rood , en hoe oud ben je lotte ?

uhmm ik ben 16 jaar oud , ohh een jaartje jonger dan mij , ooooh wat leuk antwoord me moeder .

kom anders vanavond bij ons eten cassius dat lijkt me heel gezellig en kan ik je lotte een beetje leren kennen. ja lijkt me leuk zou ik er rond half 6 zijn ?

ja is goed zien we je dan zegt me moeder en cassius geeft me een knuffel tot vanavond babe .

babe noemde hij me babe omg dit kan niet ik kan dit niet geloven , cassius van b brave die me babe noemt :0

do you love me {b-brave}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu