Tatlı Kavga

1.5K 18 1
                                    

Saçlarımı çekerek inledim. Hızlı nefes alış verişlerimden sonra bıkkınlıkla sordum. "Ne biliyor musun ?" Bana yorulmuş bir ifadeyle baktı. Sonra isyankar bir şekilde bana cevap verdi.

"Lanet olsun ki bilmiyorum! Söyleyecek misin artık ?"

Bana bağırması hoşuma gitmemişti. Tamam. Canını sıkmış olabilirdim ama benim de halim ondan farksızdı. Yüzüme yapmacık bir gülümseme yerleştirip ona cevap verdim.

"Lanet olası sorun şu ki; senden nefret edemiyorum!" Sonunda söylediğim için çok rahatlamıştım. Hatta hafiflemiş bile sayılabilirdim.

Berke'nin yüzündeki sırıtışa anlam veremedim. Çünkü hem kaşları çatıktı hem de sırıtıyordu. Harika! Sonunda çocukta akıl filan bırakmamıştım. Ona biraz daha yaklaştım ve yanağına dokunup endişeli bakışlarım arasında "İyi misin ?" diye sormayı başarabilmiştim.

O ise gözlerini yerden çekip benimkilerine sabitleyerek durdu. Sırıtmaya devam ediyordu ve ben gerçekten endişelenmeye başlıyordum.

"Biz gerçekten anormaliz."

Söylediği doğruydu. Normal olduğumuzu kim savunuyordu ki zaten ? Bu cümlesine karşı ben de sırıttım ve yanağını okşamaya devam ettim. O da yanağında olan elimin üstünü eliyle kapattı ve gözlerime derin derin bakarak iç geçirdi.

" Ah başımın belası. Ben seninle ne yapacağım ?" dedi ve boşta kalan eliyle yanağımı okşadı.

"Asıl ben seninle ne yapacağım sevilesi yaratık ?"

'Yaratık ?" diyerek tek kaşını kaldırdı ve yarım ağız sırıttı. Ben de ellerimi boynuna yerleştirdim ve kendimi bilmiş bir şekilde konuşmaya başladım.

" Sana insan muamelesi yapacağımı sanmıyordun herhalde ? Diğer insanlara saygısızlık yapmak istemem." O da ellerini belimde kenetledi ve aklına bir şey gelmiş edasıyla kafasını salladı ve konuşmaya başladı.

" Tabii ya! Onca ay bana o yüzden hayvan muamelesi yaptın değil mi ?" dedi. Bu sefer kendini bilmiş bir şekilde konuşma sırası ona geçmişti belli ki. Ben de havamı bozmadan devam ettim.

"Üzgünüm ama hepsini saniyesi saniyesine hak etmiştiniz Öküz Bey."

"Öküz ha ?" diyerek yine kaşlarını kaldırdı.

"Hiç şaşırma öyle. Bence bu lakap seni gayet iyi özetledi." dedim ve gülümsedim.

O da gülümseyerek "Demek lakap yarışması yapıyoruz ha ? Ben varım!" dedi.

Tek Bölümlük HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin