Minęło kilka dni, Ten strasznie cierpiał widząc nowe zdjęcia chłopaka, którego tak strasznie kochał, bardzo chciał do niego napisać, jednak się bał. Z dnia na dzień spędzał więcej czasu w domu, płacząc do poduszki. Strasznie zaniedbał siebie i swoje obowiązki, nie było go też ostatnio w ,,pracy,, przez co pieniądze się kończyły.
Taeyong'a tylko troszkę zaniepokoiło, że Ten się nie odezwał. W prawdzie napisał, żeby dał mu spokój, jednak tak naprawdę tego nie chciał, zaciekawiła go osoba jaką był chłopak, jednakże coś w nim pękło kiedy poczuł się okłamany, może Ten naprawdę mówił prawdę... Postanowił napisać do chłopka i go przeprosić. Nie znał go, ale chciał go poznać.
Taeyong23
Em, Hej ?Odczytane
Taeyong23
Głupio wyszło, sorry za tamto.Odczytane
Taeyong23
Nie chciałem tego napisać.Odczytane
Cute10
Ale napisałeś.Obojga chłopaków coś zaskoczyło. Ten był w szoku, że Taeyong do niego napisał i że odważył się mu odpisać bez żadnych oporów. Drugi natomiast zdziwił się, że ktoś do niego napisał w ten sposób. Wszyscy zawsze się mu podporządkowywali, teraz jednak było inaczej. Zaimponowało to Taeyong'owi na tyle, żeby pisać z chłopakiem częściej. Jeśli oczywiście mu wybaczy.
Taeyong23
Naprawdę mi przykro.Cute10
Mi też było kiedy miałem dać ci spokój.Taeyong23
Wiem zawaliłem, ale sam rozumiesz... Kiedy każdy widzi w tobie tylko kogoś, przy kim wyglądał by dobrze i jaką by sławę zyskał, to inaczej patrzy się na każdego.Cute10
Właśnie nie rozumiem. Napisałem ci że przyjaciel napisał z mojego telefonu bo tak było. Całą prawdą jest, że znałem cię wcześniej pamiętam kiedy miałeś zaledwie 12 serduszek pod zdjęciem, już je usunąłeś ale nadal je pamiętam. Bałem się napisać, bo nie lubię zawierać nowych znajomości. Ostatnio Mark po prostu napisał do ciebie z mojego konta... Gdyby nie to nie musiałbyś tracić teraz na mnie czas. Przepraszam za wszystko. Już nie będę ci przeszkadzał. Cześć.
Taeyong23
Nie, nie tracę na ciebie czasu!Odczytane
Taeyong23
Wierzę ci naprawdęOdczytane
Taeyong23
Nie musisz mnie za nic przepraszać.Odczytane
Taeyong23
No dobra...Odczytane
Taeyong23
Cześć...Odczytane
Taeyong23
Ale jutro napiszę!Odczytane
Cute10 jest offline
Taeyong23 jest offline
Taeyong nie wiedział co się z nim działo. Ten mocno go zaciekawił i nie chciał kończyć z nim znajomości. Nie wiedział jednak, że Ten się w nim zakochał...
•••
Muszę wrócić do pisania, bo mam straszne braki 😂❤️
CZYTASZ
Why are you like this?
FanfictionDwoje ''Dorosłych" na pierwszy rzut oka mężczyzn. Czy ich przypadkowe poznanie zmieni coś w nudnym życiu? A może nawet zmieni przeszłość...