"yoongi.."
pagi pagi aku bangun mesti cari yoongi,dah biasa,kitorang tinggal sama sama
hidung aku terbau suatu aroma yang amat sedap!!
aku tahu ni mesti yoongi tengah dekat dapur yeah!!
aku berlari anak datang ke dapur,terus aku duduk di bangku meja makan..
"gosok gigi?"
"dah!"
"basuh muka??"
"dah!!"
macam anak dengan mak kan??
macam tu lah aku dengan yoongi,dia macam abang aku..aku sayang dia sangat><
aku manja sangat dia!!
kalau korang tengok macam mana manja nya aku dengan dia mesti korang jeles wkwkwkwkw!!!
dia ni cold heart tapi dia baik sangat dengan aku,and sometime over protect!!apa apa pun aku tetap sayang dia.
Bila aku teringat balik memori 2 tahun lepas,aku rasa rindu sangat nak macam dulu,tak macam sekarang..
"makan lah,kenapa kau tak makan hyora??,aku masak untuk kau??,tahu tak untuk kau!!"
dia ske herik aku bila aku nangis,bila aku tak makan..
"saya..saya xnak makan yoongi!!!..awak fikir saya binatang awak ke yang awak kurung dalam sangkar ni!-"
jerit aku menahan marah serta sebak,sanggup sahaja dia mengurung aku dalam bilik dengan rantai di tangan di leher serta di kaki aku,aku sudah macam binatang belaan nya,tidak ikut arahan aku akan di pukul!!
sedang kan kitorang dulu tak..tak macam ni!!!
PANG!!
Pelempang hinggap di bibir aku,aku terpina sedikit akibat pedih di bibir,yoon gi memeluk aku,"pls jgn cakap macam tu,awak bukan binatang,saya cuma minta awak makan je..saya kurung awak macam ni,sebab salah awak hyora.."
dia berbisik dengan lembut di telinga aku menyebab kan bulu roma aku menegak.