Junjou romantica

112 8 1
                                    

Hola hou tady Johny! Jsem tady se svou první recenzí. Začneme s takovou yaoi klasikou. Junjou romantica je kapitola sama o sobě. Jen kdyby někdo nevěděl co znamená to slovíčko yaoi, je to gayovské nebo homosexuální anime. 

Můj názor:

Když jsem viděla první díl utekla jsem s notebookem do pokoje jelikož jsem si to pouštěla při snídani kde byl můj táta se sestrou. Byla jsem rudá až za ušima. Toto anime mě naprosto uchvátilo. Myslím že snad není lepší yaoi anime. Je to také hlavně tím že jsem před tím snad ještě žádný yaoi neviděla. 

Shrnutí (spoilery): Misakimu umřeli rodiče když mu bylo osm let. Jeho starší brat kterému tehdy bylo osmnáct se o Misakiho začne starat. Misaki vyroste a bude se chtít dostat na vysokou školu bohužel jeho známky nejsou žádná sláva. Jednou když přijde domů přistihne svého bratra Takahira jak se po něm plazí nějaký chlap.Později zjistí že to je Takahirův dobrý kamarád Akihiko. Spisovatel shojo mangy a velmi chytrý člověk. Začne Misakiho doučovat a pak se to začne pořádně rozjíždět. 

Toto anime mohu doporučit všemi deseti. Kdyby se někdo ptal tak na youtubu jsou první dvě serie s cz titulky. To co bych ale chtěla vytknout že i když je třetí série úplně dokonalá je strašně moc předvídatelná. Třetí série je jen do sedmého dílu s titulky cz pak jen s anglickýma. Teda tak jsem to dohledala já. Ale nemusíte se bát s anglickými titulkami to taky jde. 

Anime-recenzeKde žijí příběhy. Začni objevovat