"aigoo..lambat pula perempuan ni"bebal Bambam sambil memandang jam tanganya.Beberapa minit kemudian Rae Gun un sampai.".Bambam yang dari tadi menuggunya pun memandangnya.Dia pun berdiri dengan gaya coolnya."Yah
!!!Shin Rae Gun neo palli~ah"panggil Bambam."tak habis2 lhr lelaki ni menyusahkan hidup saya tak boleh ke bagiu saya chance untuk enjoy dengan chingu saya"geram Rae Gun lalu mendekati Bambam."boleh cepat sikit tak.. patut lhr kaw lambat sebab kaw jalan pun macam haelmoni"kutuk Bambam."Buragu!!yah!!kaw berani cakap saya haelmoni jadi kaw fikir kaw tu apa..??kalau saya haelmoni kaw tu harabuji"kata Rae Gun."bwo!!ujar Bambam."Ae tu bukan ke Rae Gun?"kata Ji Kyung."aha lhr..tapi apa dia buat kat sini..??"kata Yong Ae."entah lhr jom kita pergi tempat dia"kata Ji Kyung.Lalu Yong Ae dan Ji Kyung pun ke tempatnya."kenapa pula Bambam pun kat sini"hairan Yong Ae."Bambam?Siapa tu?"ulang Ji Kyung."Budak yang selalu berlagak cool tu.."kata Yong Ae."ah~tapi pa yang dia buat kat sini?dengan Rae Gun lagi"kata Ji Kyung."na mollaso..tapi kita ke tempat mereka dulu baru kita tanya diorang"cadang Yong Ae.Mereka berdua pun ke tempat Rae Gun dan Bambam."dah lhr..saya nak pulang buat pa nak suruh saya datang kalau nak cari gaduh je"kata Rae Gun."suka hati saya lah lagipun kaw dah jadi hamba saya"suara perli Bambam."hello..saya jadi hamba kaw pun untuk sebulan je tu pun saya berasa serba salah sebab malu kan kaw depan orang ramai"kata Rae Gun sambil berpeluk tubuh."yah.."."Gun..."panggil seseorang.Bambam pun berlagak cool."Owh...eonnie"gembira Rae Gun sambil memeluk Yong Ae dan Ji Kyung."happy betul kaw kan kalau chingu kaw datang kalau dengan saya kaw keluar kan muka ketat kaw"bisik hati Bambam sambil memandang Rae Gun dengan chingunya."Gun napa kaw dengan Kris ada kat sini??"tanya Ji Kyung dengan tiba2."errr.."gugup Rae Gun menjawab."hoksi..korang couple..??"kata Yong Ae."yah!!eonnie anyio.."suara manja Rae Gun."yup..kitorang sekarang ni couple sebab tu lhr saya bawa dia jalan2 hari ni.."tipu Bambam sambil tersenyum sinis dan merangkul pingang Rae Gun."bwo!!"terkejut Rae Gun."napa kaw tak beritahu kitorang yang selama ni kaw couple dengan budak famous ni.."kata Yong Ae."yah..eonnie dia tipu jangan percaya kata-kata dia"kata Rae Gun."jagi~ah tak payah nak nafikan lagi lhr kita jujur je"kata BamBam."dalam mimpi kaw je lhr"kata Rae Gun lalu menepis tangan Bambam."Gun kitorang jalan dulu tak nak lhr ganggu korang tengah date"kata Yomg Ae."eonnie..hajima"kata Rae Gun meminta simpati dari chingunya."chaiga"kata Yong Ae dan Ji Kyung."Ae..kaw rasa betul ke dia couple dengan Bambam"tanya Ji Kyung."nampak gayanya tak lhr kaw sendiri pun nampak kan yang Rae Gun tak layan dia dengan baik.."jawab Yong Ae."mesti diorang fake couple kan.."kata Ji Kyung lagi."mana lhr saya tau.."kata Yong Ae.Setelah melihat Ji Kyung dan Yong Ae hilang dari pandangan mereka Rae Gun pun menyiku perut Bambam."pa kaw cakap kita couple eww..saya tak nak lhr couple dengan lelaki macam kaw ni menyakitkan hati"kata Rae Gun.Bambam memegang perutnya."yah!!kalau nak marah pun tak payah lhr siku perut saya..bapo.."kata bambam."bwo..bapo..neo"kata Rae Gun lalu menembuk Bambam."saya tak faham lhr dengan kaw ni siapa lhr dapat tahan dengan kaw ni."kata Bambam."omma,appa and my chingu..wae..??da masalah dengan perangai saya ni..?"kata Rae Gun."entah lhr.."kata Bambam."bip...bip.."Samsung Galaxynya berbunyi.Rae Gun pun mengambil phonenya di poket belakang mini jeansnya.[Gun palli pulang appa nak kita berjumpa dengan chingunya hari ini]mesej dari ommanya.Bambam pun memandangnya dengan perasaan ingin tahu."duguya..?"tanya bambam."none of your bussnies"kata Rae Gun lalu memasukan semula phonenya di belakang poket."saya pergi dulu da hal penting. "kata Rae Gun."kaw jangan nak esscape lhr..yah!!Shin Rae Gun kaw dengar tak pa saya kata"ujar Bambam.Rae Gun membuat sign tidak tahu lalu menjelirkan lidahnya."aigoo...".(Di rumah)"omma..pa yang penting sangat nie..?"tanya Rae Gun."malam ni kita ada dinner dengan rakan kongsi appa kamu"beritahu ommanya."eoh tapi kenapa saya kena ikut sama"tanya Rae Gun."ikut je lhr arahan dari appa"kata ommanya.Rae Gun pun mengeluh.
Bersambung..
YOU ARE READING
Still Love You
Romancewatak utama:Shin Rae Gun Mark Yi En Tuan Bambam watak sampingan:Lee Yong Ae Jeon Jung Kook Kim Ji Kyung Kim...