Sofi.pov.
Dupa ce mia facut turul am mers la o pizzerie nu departe si am mancat acolo impreuna reusind sal cunosc mai bine.Am plecat împreuna acasa. Ajunsi am intrat la mine in apartament acolo fiind Carl Kavin si tipul de mai devreme Steve. Am intrat in bucatarie eu mam asezat cu fundu pi masa langa Gabriel iar el pe ultimul scaun.
Eu-deci cand aveti de gand sa imi spuneti si mie ce se petrece?
K-deci Steve a venit sa isi ceara scuze pentru ce sa intamplat la sectie
S-da. Sofi sincer imi pare rau nu am stiut cine esti. Impacati?
Oftez apoi ma dau jos de pe masa uitanduma furioasa iar ceilalti sau panicat crezand ca o sa-l bat iar. Cand am ajuns in dreptul lui el sa intors speriat spre mine sculanduse de pe scaun eu mam oprit si mam aruncat spre el iar ceilalti
Toti-Sofi sta....
Am sarit la el imbratisandul cu lacrimi in ochi eu fiind mai scunda îi ajungeam pana la piept.
Eu-îmi....îmi pare...îmi pare rau.
Am spus apoi am fugit sus in camera mea am incuiat usa si am inceput sa plang intr-o perna.
Kavin.pov.
Cand am vazut gestul Sofiei am ramas stana de piatra toti 4. Era o liniste mare dar am intrebat.Eu-cine se duce sa vorbeasca cu ea?
C-nu eu. Ea pe mine ma stie de o vesnicie si am facut o mare greseala deci nu cred ca va vrea sa ma asculte.
Eu-ok,altcineva?
S-nu eu sunt prea ranit si socat.
Eu-ok. Dar eu nici atat nu merg.
G-lasilor ce sunteti. Bine merg eu. Dar,Carl,ce greseala ai mai facut?
C-poveste lunga dar nu o so pot ascunde mult. I-am furat primul sarut.
G-se pare ca pustiu a crescut. Orcum eu am vrut sa fiu primul care o saruta dar... Se pare ca am sa fiu al doilea.
C-sa nu indraznesti.
G-ei haide si daca nu te iubeste?
C-vom afla noi?
Eu-hai dute odata.
Am strigat la el si la ei.G-ok.
Gabriel.pov.
Am mers sus incet ajung in fata camerei am batut la usa dar nu raspunde si usa este incuiata. Am crezut ca se taie sau drogheaza dar stiu ca sunt cheile alea de rezerva. Si leam gasit pe o masuta descui usa si intru vad ca ea nu e pe nicaieri dar in schimb geamu e deschisa. Am mers sa ma uit pe el si o vad cum isi punea deabia casca. Am fugit jos miam luat jacheta apoi in garaj dupa masina. Am urcat si am pornit dupa ea. Nu a ajuns prea departe asa ca aproape o ajungeam din urma dar a cotito la dreapta pe nepregatite spre un pod ruinat.Sofi.pov.
Incerc sa scap de acel tip care cred ca e Gabriel. O iau spre un pod dar merg pe o straduta dar nu inteleg cum el ma gasit.Amintire.
"K-toate autovehiculele au un cip prin care arata unde esti si sunt conectate la doar o masina."Doamne cum am putut uita. Dar nu imi pasa oricum cred ca o sa ies de aici...... Mdea o fundetura. E pe urmele mele.
G-Sofi stai. Te rog oprestete.
Eu-ce mai vrei si tu?
G-doar orestete sa vorbim. Ok?
Mam orit stand cu manile in san asteptandul.
Eu-bun acu...
Ma intrerupt cu un....un...sarut. Era altfel nu ca al lui Carl. Asta este dulce cald este uimitor as putea....uou uou uou. Hara Sofi cum poate un necunoscut sa imi fure mintile atat de repede. Nu am stat mult pentru ca nu mai puteam respira.
Eu-de....d-d-de...de ce?
G-te plac. Stiu ca nu ma prea cunosti dar....
Lam tras jos sarutandul.
Eu-stiu. Cred ca Carl va spus ca el mia furat primul sarut dar...
Cu tine a fost....altfel,magic si...Iar ma irerupt cu un sarut.
Eu-ce facem acum?
G-tre sa le zicem normal.
Eu-bine.
To be continue......
CITEȘTI
O pitica REA!!!
ActionAceasta poveste este despre o fata care va deveni conducatoarea FBI-ului de la 16 ani,va avea un iubit pe care nici ei nui venea sa creada ca il va avea. Mama ei sa certat si sa despartit de tatal ei biologic va avea un frate vitreg-adoptat si un ta...