Řeknu vám to na rovinu jsem sociopat a tenhle příběh není jen o mě,ale hlavně o klukovi jménem Sam Crustn,mé jméno zatím není vůbec důležité a dozvíte se ho v příběhu
Stálá jsem před zrcadlem a viděla jak mi stékají slzy po tváří.Tehdy jsem byla na dně bylo mi devatenáct let a moji rodiče spáchali sebevraždu.Myslela jsem že je vše straceno,ale jednou když jsem běžela na poslední chvíli do školy,srazila jsem se s nějakým klukem.Byl nejspíš z naší školy omluvil se mi a než jsem se ho stihla zeptat na jeho jméno,byl pryč.Pak když jsem ho pak zahlédla o přestávce na chodbě mé nové školy,bylo mi jasné že je to osud a že je vše co mám.Když zazvonilo,sedla jsem si do lavice která byla prázdná,bylo to pouze první zvonění a ta melodie bylo opravdu otřesná,ale ještě mělo zvonit jednou.Šla ke mě nějaká holka,měla dlouhé černé vlasy a zelené oči.
"Ahoj já jsem Bella Livi a tam to jsou mé kamarádky a všechny bydlíme kousek od sebe,všechny s polu chodíme do školy,takže jestli bys měla zájem mohla bys s náma chodit taky a....,,
"Ne díky nemůžu,bydlím docela daleko a tak....,,
"Jo a jak se vlastně jmenuješ???,,
"Srry,jsem anonymní,tak ahoj,,
"Ahoj,,
Pořád jsem myslela na toho kluka.Za školou jsem ho potkala s nějakou holkou,bylo to jako by mi přeskočilo šla jsem k ní,ale řekla jsem si že je to blbost,ale nešlo to vydržet.Počkala jsem až bude sama a......
"Vítejte u televizních novin,dnes se ztratila devatenácti letá dívka........
A sakra myslím že bych ji měla zakopat a nebo naopak,dát ji někam jako upozornění ať se k němu žádná přibližuje.Od této doby se postarám o to,aby se k němu doopravdy nikdo nikdy nepřiblížil a taky aby se mu aspoň zatím nic nestalo.
Další den ve škole sem ho tam znovu viděla a začala ho stalkovat.Pořádně jsem si ohlídala,aby na něj nikdo nesahal,až do té doby kdy k němu nepřišla Bella,která se kolem něj až moc motala podala mu vodu a já přišla za nimi.
"Ahoj!!!,,
"Ahoj,,
"Hele pamatuješ jak jsme do sebe vrazili???,, Ptala jsem se kluka s hnědýmy vlasy a hnědýma očima.
"Ano,proč???,,
"Chtěla jsem se tě zeptat na jméno,ale nestihla jsem to.,,
"Oh,aha,mé jméno je-Hele řekla Bella,která vypadala dost žárlivě.
"Já jsem tu taky.,,
"Mé jméno je Sam Crustn,rád tě poznavam.,,
"Já tebe taky,ale už bych měla jít.,,
"Aha,tak ahoj.,,
Ani jsem se s ním nerozloučila,ale když jsem pak nacházela za roh,všimla jsem si že se za mnou otáčel jako slunečnice.🌻🌻🌻. Čekala jsem na ní a když pak i s jejima kamarádkama všechny jsej je chtěla zabít,ale nakonec jsem z kapsy vzala nožík,chitla jsem Bell a vyhrožovala jim že jestli něco někomu řeknou,tak zabiju i je.Odběhly a ani se neohlédly.Zůstala jsem tam s ní,odtáhla jsem ji do sklepa školy,svázala ji na židli a pak jí mučila.
"Prosím nech mě jít,proč a co to děláš???!!!,, vzala jsem si nůž,kterým jsem jí jezdila po nohou,rukou a pak i krku.
Další den po škole jsem tam zase přišla a dělala to samé,jenže i něco jiného,do břicha jsem jí vyřezávala jméno Sam.Takhle to šlo asi týden a pak jsem jí vzala zpět do školy.Dělala to co jsem jí řekla,aby zabila všechny její kamarádky,když už byla u poslední a bodala jí nožem do břicha zabila pak i sebe.
Samovi nezbyl nikdo krom mně,už byl jen a jen můj nikdo už mi ho nevezme,jak jsem si tak jistá??? Dnes je mi už třicet let,máme děti a nikdo z nich neví a ani nic nikdy vědět nebude.Jméno Sirie,kdysi Selven,bude navždy vznášet hrůzu do očí mým obětem i těm kteří mě znají.