final

4.3K 403 59
                                    

selamselamselam
bölümü okuyunca diğer bölüme geçin tmm mı

sizi seviyorum

...

"minik civciv, diğer civcivi gördün mü?"

"hyung civciv değil onun adı, ducky."

gözlerini devirerek söylendi.

jimin'in istediği gibi turuncu bir kedi bulmuşlardı barınakta. yavruydu ve çok sevimliydi. seokjin, kedinin rengi biraz sarıya kaydığı için ona civciv adını koymak istemişti. jimin tarafından reddedilince donald duck'tan özenerek ducky koymuşlardı. donald duck'ın ördek olması hariç pek bir gariplik yoktu.

"jimin-ah baksana, çok tatlı!"

ducky biraz kilolu olduğu için yatınca göbeği kocaman duruyordu.

"benimle ilgilen biraz.." jimin hafif bir triple söyledi. kediyi en çok isteyen o'ydu ama seokjin bir an olsun kucağından bırakmıyordu ducky'yi.

sonunda kucağındaki kediyi bırakarak koltuğun öbür tarafındaki jimin'i kendine doğru çekti. kedinin yerini jimin'in doldurmasıyla ikisi de gülümsemişti.  

seokjin, dikleşti ve jimin'i iyice göğsüne yaslayarak ellerini karnında birleştirdi. şu an koltukta uzanıyorlardı ve ikisi de oldukça huzurluydu.

"civciv..."

"efendim."

"evlensek mi acaba?"

bunun üzerine jimin kafasını çevirebildiği kadar çevirdi seokjin'e doğru.

"ne evlenmesi?"

"evlenmeyi düşünüyordun ya, evlenelim bari."

"ben düşünüyorum diye sen de düşünecek değilsin ki..." kafasını tekrar büyük olanın göğsüne koydu.

"ben de istiyorum, hem ducky'i bırakıp evime dönersem çok üzüleceğim. her an yan yana olalım işte."

"bir benim evlenmeyi isteme sebebime bak bir de seninkine.."

kısa bir sessizlikten sonra devam etti.

"ama olur, evlenelim."

oldukça sade olan bu evlilik teklifinden ikisinin de şikayeti yoktu.

önemli olan ömür boyunca beraber olmalarıydı. öyle olmasını umuyorlardı.

jimin, seokjin ve ducky çok güzel bir aile olacaktı.

...

finalleri düğünle yapmak ya da zaman atlaması pek bana göre değil biliyorsunuz...

diğer sayfaya geçin ehe
sizi seviyom

diğer sayfaya geçin ehesizi seviyom

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
idlyg ⁝ jinminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin