Ma numesc Vanessa.In ziua de 21 iulie am fost invitata impreuna cu 4 prieteni la o petrecere organizata in orasul vecin. De aceasta petrecere ne despartea doar 3 ore de mers cu masina.
Noroc ca iubitul meu Josh are una,altfel eram siliti sa mergem cu autobuzul.Ne-am urcat in masina si am pornit.
Ne-am distrat foarte bine,am plecat de acolo la 2 noaptea,deoarece 2 dintre noi maine mergeau la servici si aveam si 3 ore pana ajungem.
In drumul spre casa,masina lui Josh a facut pana.Ne-am oprit langa o casa sinistra,care nu era intr-o stare prea buna.
Daca tot am ramas aici (nu avea roata de rezerva),m-am decis sa va prezint prietenii mei.
Josh: Este cu 2 ani mai mare decat mine,este o fire mai rebela.Mereu gelos,dar stie ca il iubesc numai pe el.Ar face orice pentru persoanele dragi din jurul lui.
Bella: Este cea mai buna prietena a mea din clasa intai.Este o fire inimoasa.Este mai retrasa de cand mama ei a decedat in urma unei sinucideri.Este un om deosebit care merita tot respectul.Dorinta ei cea mai mare este sa-si gaseasca sufletul pereche.Bill: Este un baiat mai sensibil si mai linistit.Tine mult la familia lui.Si-ar da viata pentru cainele lui Garfield (mereu am considerat ca are nume de pisica).
Casandra: Este nebuna gastii noastre.Cateodata nu-mi pot da seama cum poate sa fie iubita lui Bill,nu au nimic in comun.Ii plac mult petrecerile si distractia.
S-au gandit ei asa,sa experimente cum este sa intrii intr-o casa parasita.Pe cine credeti ca au gasit voluntar sa intre? Era de asteptat pe....mine.*Sper sa va placa povestea. Acum mi-a venit in minte. O sa fie o poveste scurta cu un final ciudat. Puteti va rog sa-mi lasati parerile despre carte.M-ar ajuta mult sa stiu ca sunt apreciata.Puteti sa-mi lasati comentarii daca am greseli,daca vreti sa o continui sau daca vreti sa-mi spuneti cand pun next.Am timp sa pun in fiecare zii.
CITEȘTI
*Sa nu calcati pragul unei case parasite*
HorrorAti vrut sa intrati vreodata intr-o casa parasita? Dupa ce ati facut asta,v-ati dat seama ca defapt nu avea nimic sinistru sau de groaza.Povestea aceasta vrea sa va arate ca se pot intampla si lucruri mai putin frumoase intr-o casa de genul asta.