*Sunt o fantoma?

76 6 0
                                    

M-am trezit si am vazut un corp firav pe jos,prietenii mei erau in jurul lui.M-am apropiat incet si acolo eram eu...

Inseamna ca acum sunt o fantoma,viata mea a avut un sfarsit prea repede.Dupa usa camerei se afla cineva,era EL,omul care m-a injunghiat,persoana care mi-a adus sfarsitul...

Mi-am strigat prietenii,dar ei nu ma puteau auzii.Privirea mea acum se afla pe fereastra,politia isi facuse simtita prezenta.Dupa m-am uitat la aceea persoana...radea.

Josh plangea,toata lumea plangea...Plangeau toti dupa mine si eu ma uitam la ei fara sa pot face ceva...

Din perspectiva lui Josh:

Este numai vina noastra,noi am silito sa faca asta.Imi v-a fii dor de ea,de zambetul ei,de tot ce-i apartinea...Intr-un cuvant,imi v-a fii dor de Vanessa.

Din perspectiva Bellei:

Cea mai buna prietena a mea este moarta.Vina este a noastra.Chiar daca a plecat de langa noi tot va fii cea mai buna prietena pe care am avuto...

Din perspectiva Vanessei:

Uite asa,viata mea s-a sfarsit,totul s-a terminat.Sper sa raman in sufletul tuturor o persoana buna...

Nu puteam sa-mi imaginez ca pot murii la varsta de 19 ani,la o varsta cand viata este inainte  pentru toti.

Inainte sa intrati intr-o casa asa zisa ''parasita'' asigurati-va ca sunteti pregatiti.Majoritatea dintre voi radeti daca auziti ca vi se poate intampla ceva,dar si eu am facut la fel...si am ajuns asa....

*Mai este scrisoarea si am terminat povestea.Sper ca v-a placut macar putin.Puteti sa-mi lasati comentarii despre aceasta,cum vi s-a parut.Multumesc pentru voturi si pentru ca cititi.

*Sa nu calcati pragul unei case parasite*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum