- Strange Day -

68 6 2
                                    

Iyi Okumalar...

--------------------------------------------------------------

Sindy'yi yatağına yatırıp kapıyı usulca kapattım. Zayn'le konuşmadan aşağıya yavaş adımlarla indim.

- "Önemli değil Anna." merdivenin son basamağını da inip Zayn'e döndüm.

- "Ah... Teşekkürler Zayn." Yüzüne çarpık bi gülümseme yerleştirip ,

- "Kuru kuruya özür dilemek olmuyor. Bir şey istiyorum..."

Gözlerimi hafif bir şekilde büyüterek "Neymiş o?" deyiverdim.

Cebinden telefonunu çıkarıp bana verdiğinde biraz afallamıştım. Çoğunlukla gözlerimi büyütürdüm ama bazen farkında bile olmazdım.

- "Numaranı verebilirsin mesela Anna."

Tekrardan gözlerimi büyüttüm ama bu sefer ağzım da açılmıştı.

- "Çok şey istiyorsun Zayn." diyip büyütmüş olduğum gözlerimi Zayn'in üzerinden çekerek devirdim.

- "Hadi ama Anna senin için o kadar şey yaptım. Bana çarpmanı umursamadım , yani biraz ama kardeşini bulmana yardım ettim, hastane masraflarını ödedim ama sen buna karşı çıksan da , sizi evinize getirdim, kardeşini odasına taşıdım. Sadece bir numara istiyorum çok mu sence?"

Gözlerimi tekrar devirip elindeki telefonu yavaşça alıp telefon numaramı yazıp kaydettim.Tabi ki bu arada ana ekrandaki duvar kağıdı da gözüme çarpmadı diyemem. (Multimedia)

- "Kediler ha... çok mu seviyorsun?" diyip telefonu eline verdim.

- "Evet ama köpekleri daha çok." O zaman neden kediyle fotoğrafı koyuyorsun Zayn? Ah! Yine içimden konuştum. Bunu umursamayarak ,

- "Pekala.. Artık gitsen mi?"

Bu defa gözlerini büyüten Zayn olmuştu.

- "Beni daha kibar bir şekilde kovabilirdin. Bu arada numara için teşekkürler. Ama verdiğine pişman olabilirsin Anna." Daha benden cevap beklemeden evden çıkmıştı bile. Tabi evden çıkarken arkasını dönüp gözünü kırpmayı da ihmal etmemişti.

Bu gün gerçekten çok yorulmuştum. Odama gitmek için merdivenlerden çıkacakken birden Sindy'le burun buruna geldim.

- "Söylesene ne zamandan beri bir sürtük gibi davranıp herkese numaranı veriyorsun? Böyle uğraşmana gerek yok senin için kart bastırabili-"

Cümlesini tamamlamasına izin vermeden sağ yanağına bir tokat attım. Gerçekten ileri gitmişti. Normalde kavga ederdik , tartışırdık ama bu sefer haddinden fazla bir davranışta bulunmuştu. Elini sağ yanağına götürüp ovdu. Cümlesine devam etmek için ağzını aramalamışken ,

- "Benimle böyle konuşamazsın Sindy! Asla!" Sesim oldukça yüksek çıkmıştı , bir yandan da elimi merdivenlerin kolonlarına sertçe vuruyordum hatta bağırdım da diyebilirim.

- "O zaman daha farklı şekilde sorayım. Neden her yakışıklıya numaranı veriyorsun?" Sindy gerçekten sınırlarını zorluyordu.

- "Ne zaman birilerine numaramı verirken gördün Sindy? Ayrıca yardım etti sana. Sınırlarımı daha fazla zorlamadan odana dön! Hemen!"

Arkamı dönüp odama çıkarken arkamdan bir şeyler gevelediğini duymuştum. Odama çıkıp kapıyı kilitleyip sırt üstü yatağıma uzanıp tavanı seyrettim. İçimde nedensiz kıpırtı, heyecan, yine nedensiz mutlulukla baş başaydım. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. En iyisi olarak gördüğüm fikir uykuya kendimi bırakmaktı.

2:30 Saat Sonra...

Uyandığımda hava kararmıştı. Telefonumu komidinden alıp saate baktım. Ayağa kalkıp banyoya yürüdüm. Suyu açıp elimi yüzümü yıkadım. Ve kapının kilidini açıp merdivenlere yöneldim. Merdivenden inerken kapı çalmıştı. Sindy'e evin içinde "Kim geldi?" diye bağırdım. Benimkine karşılık olarak sesi daha yumuşaktı.

- "Pizzacıdır. Kapıya bakar mısın?"

- "Bakıyorum!"

Kapıya doğru yönelirken istemsiz olarak "Geldim." diye bağırdım. bir büyük ve bir orta pizzayı elime alarak mutfağa yöneldim. Sindy bana en sevimli ama bir yandan da en tuhaf halini göstererek ,

- "Ablacığım pizzanın parasını öder misin?" diyip mutfaktaki pizzaları almak için mutfağa yöneldi. Ne yapacağımı bilemeyip bi kaç saniye durdum. Ardından gülümseyip 'bir dakika' işareti yapıp hızla mutfağa geri gittim. Mutfaktan biraz nakit para bulup pizzacıya verdim.

- "Teşekkürler Bayan , iyi akşamlar. Afiyet olsun." Küçük bir tebessüm edip kapıyı kapattım. Salona geçtiğimde koltuğa yayılmış dizi/film araryan Sindy'e baktım. Saçları , o pizza yerken ağzına giriyordu. Hafif ama onunda duyabileceği bir kahkaha attım. Ağzını açıp ,

- "Neöö vaar. Acoktum." Bunu derken acayip komikti.

- "Yok hiçbir şey. Sadece komik görünüyorsun o kadar" tekrar küçük bir kahkaha attıktan sonra koltuğa doğru bir hamle yapıp oturdum. Orta boy pizza kutusunun içinden bir pizza bölüp bir de ısırık aldım. Sindy e2 de yayınlanan The Walking Dead dizisini açmıştı. Dizi gerçekten mide bulandırıcıydı. Aylaklar (Zombiler) bir hapishanenin etrafında ormandan gelerek değişik sesler çıkarıyorlardı. Ah! ormanın içinden koşan normal bir insanı yakalayıp şuan parçalıyorlar , en sonunda dayanamayıp ,

- "Lütfen kapatır mısın? Pizza yiyoruz Sindy."

- "Of... Peki. Kapatıyorum. Ne açayım?"

- "Televizyon'un altındaki DVD'lere baksana belki güzel bir film vardır."

- "Tamam bir dakika." Ayağa kalkıp elindeki pizzayı kutunun içine bıraktı.

- "Buldum bir tane. Crazy , Stupid , Love?"

- "Izledim ben o filmi başka ne var?" Biraz DVD'lere bakındıktan sonra ,

- "Aşk Yemini?"

- "Maalesef. Onuda izledim."

- "Of... Anna sana da film beğendiremiyorum."

- "İzlediğim filmi tekrar izlemek istemiyorum."

- "Peki o zaman. Sil Baştan?"

- "Ah! Hayır izlemedim. Onu aç bakalım."

- "DVD yi takıyorum. Bekle azıcık." Masada bir şey eksikti ama aklıma gelmedi. Evet ya içecek!

- "İçecek almayı unuttum mutfaktan getirir misin?" deyiverdim. Biraz uyuşuk davransada ayağa kalkıp ,

- "Tamam." demişti. Sindy'yi beklerken telefonum titremişti. Bilinmeyen numaradan bir mesaj gelmişti. Parolamı girip mesajı okumaya koyuldum "Ben Zayn. Numaramı kaydedersin diye mesaj atayım dedim. Bu saatte rahatsız ettiysem pardon. Iyi geceler Sakar Kız. ;)" Inanamıyorum gerçekten mesaj attı. Bende benimle alay etmek için aldı numaramı zannediyordum. Hemen numarasını telefonuma kaydedip cevap yazmaya koyuldum. "Hiç önemli değil. Zaten uyanıktım Sindy ile film seyredecektik. Bu arada Sakar Kız olmadığımı zaten sana iletmiştim. Her neyse sanada iyi geceler Bay Ukala. :)"

--------------------------------------------------------------

- NOT 2 -

Meraba ben Merve. Ikinci bölüm ile karşınızdayız. Bu bölümü ben yazmak istedim. Aslında bir bölümü o bir bölümü ben yazacağız. Bu bölümü kendi başıma yazmadım elbette Dilara ile fikirlerimizi ortaya koyarak yazdığımız bir bölüm oldu. Umarım beğenmişsinizdir. Eğer bir kusur görürseniz yorumlara yazabilirsiniz. Tabi küfürlü bir laf kullanmazsanız seviniriz. Oylar ve yorumlar ilk günden biraz fazla olduğu için yazdık. Bu yüzden hepinize çok teşekkür ederiz.

-CHERLENA

Nothings Feels Like YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin