Pokémon RPG

9 1 1
                                    


 RPG od Spideycz

Jméno: Leo 

Příjmení: Moonlax

Věk: 13 let

Pohlaví: Kluk

Povaha: Je milí ale hlavně o ničem moc nepřemýšlí. Tedy přesněji, do všeho se vrhá rovnou po hlavě aniž by to promyslel a začne o tom pořádně přemýšlet až po tom co to udělal nebo právě dělá. Taky je hodně uspěchaný a hyperaktivní, nikde nevydrží dlouho na jednom místě, musí prostě něco dělat a má tendenci pořád někde někam padat nebo utíkat.

Co je: Trenér

Kde cestuje: Unova

První pokémon: Oshawott

Ostatní pokémoni: Drilbur a Riolu

Další informace: Ve dvanácti letech se seznámil s Tristonem a od té doby se spolu přátelí. V den kdy oslavoval třinácté narozeniny, narazil u jezera na Oshawotta, který mu nejdřív dělal problémy ale nakonec se celkem spřátelili a vzniklo mezi nimi jakési pouto. Později zjistil že Oshawott utekl z Pokémonní laboratoře a tak ho tam chtěl vrátit ale profesorka v laboratoři mu dovolila si ho nechat a tak se stal jeho prvním pokémonem. Druhý den potom co vyrazil s Tristonem na cestu se mu podařilo chytit Drilbura a pár dni potom Riolu. Zatím má jen jeden odznak a to Trojitý odznak z města Striaton.

Vzhled: On a jeho Oshawott


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Jméno: Triston

Příjmení: Deralcon

Věk: 15 let

Pohlaví: Kluk

Povaha: Je klidné a milé povahy. Než něco udělá, přemýšlí o tom a vlastně vše už promýšlí dopředu. Hodně studuje o pokémonech a bojové taktice. Není často něčím zaskočení, prostě předvídá dopředu. Když už se dostane do nějaké neplánované situace, umí celkem dobře improvizovat. Ale také je někdy arogantní aniž by si to sám uvědomoval. 

Co je: Trenér ale našel také zálibu v pozorování pokémonů

Kde cestuje: Unova

První pokémon: Lillipup (Teď už Stoutland)

Ostatní pokémoni: Sewaddle a Pawniard

Další informace: Když mu bylo sedm let, našel kousek od svého domu opuštěného Lillipupa tak se ho ujal a staral o něj. Za ty roky toho spolu prožili a Lillipup se za tu dobu vyvinul do Herdiera a později do Stoutlanda. Ve čtrnácti letech se seznámil s Leem a od té doby jsou dobří přátelé. Nakonec se rozhodli že spolu podniknou i výpravu po Unově a vyrazili relativně nedávno. Není jen trenérem, také rád pozoruje pokémony a hlavně bitvy různých trenérů které často zakresluje do svého sešitu. Sewaddle se mu podařilo chytit krátce po tom co vyrazil společně s Leem na cestu, Pawniarda ale chytil teprve před pár dny. Prozatím má jen jeden odznak stadionu a to odznak Trojitý odznak z města Striaton. 

Vzhled: 



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Jméno: Alexandra

Příjmení: Darmanit

Pohlaví: Holka

Věk: 19 let

Povaha: Bývá jak milá tak zlá, jak opatrná tak zbrklá, jak předvídatelná tak i nepředvídatelná. Je náladová a obvykle její povaha závisí na situaci v jaké právě je. 

Co je: Aktuálně trenér a koordinátor

Kde cestuje: Aktuálně Sinnoh

První pokémon: Bulbasaur (Teď už Venasaur)

Další pokémoni: Rhydon, Flareon, Electabuzz, Tauros, Dewgong, Croconaw, Weavile, Mismagius, Scizor, Blaziken, Swellow a Bagon. 

Další informace: Ve čtrnácti letech se  vypadala společně s Bulbasaurem kterého si vybrala jako svého prvního pokémona a kamarádem Jackem který si jako prvního pokémona zvolil Squirtla na cestu po Kantu odkud pochází. Postupně získalo osm odznaků a zúčastnili se Indigové ligy kde skončila na čtvrtém zápasišti a to ledovém a umístila se mezi top 16 trenérů mezitím co Jack skončil mezi top 8. Později si vydali společně na cestu po Pomerančových ostrovech kde získali čtyři odznaky a snažili se porazit Nejsilnějšího trenéra stadionu Pomerančových ostrovů ale marně. Později se tím pádem společně vydali společně na cestu po Johto kde získali devět odznaků a zúčastnili se místní Ligy kde Alexa skončila mezi top 8 a Jack také. Poté se vydali do regionu Hoenn kde získalo rovnou deset odznaků a účastnili se Ligy kde Alexa skončila tentokrát mezi top 48 a Jack mezi top 8. Nakonec se navrátili do Kanta kde se rozhodli že vybojují i další odznaky a tak se i stalo a později se znova zúčastnili Indigové ligy kde se Alexe podařilo dostat do semifinále kde ale prohrála a Jack se dostal mezi top 16. Když měli možnost, znova se zúčastnili Johtové ligy kde Alexa skončila mezi top 4 a Jack také.Poté se navrátili zpět do Kanta a Jack se začal zajímat víc o chování pokémonů a naučil i něco Alex. Když chtěli znova společně podniknout další výpravu do dalšího regionu, Jack se rozhodl zůstat v Kanto a stát se chovatelem a tak se Alex vypravila do Sinnoh sama. Rozhodla se že tentokrát se bude zúčastňovat i koordinátorský soutěží. V současné době má 13 pokémonů. 

Odznaky: Kanto - 12 odznaků  
                     Pomerančové ostrovy - 4 odznaky
                     Johto - 9 odznaků 
                     Hoenn - 10 odznaků 
                     Sinnoh - 0 odznaků
                     

Vzhled: Ona a její Weavile

Vzhled: Ona a její Weavile

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Postavy do RPGWhere stories live. Discover now