1.

22 4 3
                                    

Ahojte Volám sa Jasmina (Jas) . Už od desiatich rokoch bývam s mojim ocinom a psikom Jimmy na ulici .
Ocino je alkoholik , a Mamina zomrela pri autonehode . Zostal mi ponej iba Jimmy ❤️. Je to môj poklad v mojom živote Neni nič dôležitejšie než on .
A vlastne prečo sme na ulici ? Môj otec všetko prepil a prehral pri hazarde. Ale už som si zvykla , keď je leto tak sa to dá vydržať , ale cez zimu je to horšie. Už som ležala viac krát v Nemocnici , pretože som mala omrzlyny . Niekedy si do nás vyskočia aj ožratý ľudia .

Ale všetko sa zmenilo v jeden osudný deň ...
___________________________

Dnes je 22.Jula 2018 ...
Zobudila som sa na Čvirik vtáčikov do krásneho slnečného dňa. Pozriem sa na druhu stranu parku a Ocino už žobral o peniaze . Išla som knemu po pár centov nech kúpim daaky chlieb .
Bola som celá mokrá , a špinavá keďže v noci pršalo .
Prišla som knemu a povedala:
J: Oci dáš mi prosím 1€? Chcem nám kúpiť chlieb a Jimmimu chcem kúpiť pamlsku .
O: A čo si myslíš že som miliardár ? Tu máš!!!
Dal mi 0,50€
J: Oci? Ešte polovicu , dal si mi iba 0,50€ ešte raz toľko :)
O: Tak si ich vypadni zarobiť ! Dal som ti na chlieb a pre toho tvojho hlúpeho psa nič netreba !
J: Otec !!! Je to živé stvorenie aj on potrebuju jesť !!! Ty môžeš vyť alkoholik a on nemôže mať ani jednu pamlsku ?
O: Strať sa mi z oči ty hlupana robis sa tu múdrou a ani školu nemáš dokončenú !

So slzami v očiach som utiekla a tých 0,50 € som aj tak stratila .
Prišla som do súkromného obchodu a ukradla som chlieb a vodku .
Našťastie má nik nechitil , a išla som na cintorín k hrobu Maminy .
Sadla som si knej a vravela .

J: Mami prosím vráť sa 😭😢 ja to už nezvladam . Strašne mi chýbaš .

Bola som prínej celu noc a zaspala som aj s Jimmim na hrobe .
Keď som sa ráno zobudila tak pri hrobe mojej mamine stala teta , a opýtala sa má .
Teta: ty si Jasmina Lodge ? ...

Všetko zle je na niečo dobré Where stories live. Discover now