2.

11 2 2
                                    

Jas: Á-Áno
S vystrašeným hlasom a pohľadom som povedala.
Teta: Oki takze som tvoja babka , nevolaj má babka a ani teta volaj má Mary.

Počkať táto tu je moja babka ? Veď vyzera pomaly mladšie než ja , značkové oblečenie a namyslena fiflena .

Jas: Ako mi to viete dokázať ? Akože Sorry ale neverím , Viete vyzeráte moc mlado nato alebo ste vybotoxovana 😂
Poriadne som ju prepichla pohladam a jemne usmiala .
Mary : 😳 Jasmina ! Preboha ty niesi vôbec vychovaná , a ako ti to dokážem jednoducho ! Tvoja mama je moja dcera , lenže sme sa pohádali a už sme sa nestretávali. Teda ja som chcela , ale ona má úplne ignorovala

Je to dosť možné sú tam črty mojej mamy .

Mary : Pod somnou mala by si veľa kamarátov , a veľkú izbu veľa oblečenia .
Jas: Počkať kým ja som žobrala o pár centov a hladovala a trápila , vy ste sa 7 rokov topili v peniazoch .
Mary : Ale Jasmina ja som poriadne o tebe ani nevedela , a tvoj otec je alkoholik , tak pod somnou a zabudni naňho !
Jas: Pôjdem svAmi jedine ak aj otec a Jimmi ( môj pes ) , inak nikde nejdem !
Mary : Toha zaprášeneho PSA neväzmeš a toho tvojho debila otca Ani za svet !
Jas : 😔😔😔 Ale ale ....
Mary : Buď tá väzme sociálka alebo pôjdeš somnou .
Jas : Pôjdem svAmi ak mi dovolíte aspoň Jimiho
Mary : Dobre tak aj toho špinavého PSA
Jas: Dakujeeem
Mary : Ale pôjde na kastraciu !

Keď som to počula mala som na sebe zimomriavky , Môj Jimmy ? Ktorý má upozornenie od lekára že sa snim nemôže nič robiť lebo inak zomrie , pretože má slabú imunitu .

Jas : Dobre
(Povedala som dobre ale ja ju budem presviedčať a nepustím ho )
Mary : pod do autá

(Keď som videla to auto tak skoro odpadla krásne luxusne auto )
___________________________
Mary : Už sme tu
Jas : Waaaaau krajší dom som ešte nevidela
Vošli sme do domu , a ten luxus wau
Mary : Tu je tvoja izba
Ticho som stala a ani som sa nehýbala .

Mary : Dobre a teraz daj toho PSA ideme k veterinárovy !!
......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Všetko zle je na niečo dobré Where stories live. Discover now