1. Bölüm

928 71 28
                                    

Smut !!!

Louis her zamanki gibi yatağının üzerinde Harry'nin aldığı geceliklerden birini giymişti. Ama bu elbise gibi değildi. İpek kumaştan pembe renkli askılı bir üstü ve kısa şortu olan dantelli bir saten gecelikti. Dolgun kalçaları minik ve rahat şortunun altından belli oluyordu. Harry onları çok sevdiğini söylerdi.

Her taraf mumlarla kaplıydı. Vanilya kokusu yoğunlukla alınabiliyordu. Harry duştan belindeki havluyla çıkınca elini pürüzsüz teninde gezdirip gülümsedi. Harry ona bayılıyordu.

Louis parlatıcı sürdüğü dudaklarını gererek gülümserken kendini ona yaslayıp işaret parmağının ucunu yavaşça göğsünde gezdirdi. Kasları işaret parmağının altında geriliyordu resmen. Harry'nin kolları arasında olmaya bayılıyordu.

"Yıkandın mı kaptan?"

Harry sırıttı. Yatağa dizleri üzerinde çökerek Louis'nin çilek kokusuyla harmanlanmış tenini içine çekti. Elini onun dolgun kalçalarına götürüp okşarken Louis inlemiş ve Harry'nin dudaklarına yönelmişti. Fakat Harry onu yatağa uzatıp gülümsedi. Louis nefes nefeseydi. Elleri yatağın üzerinde, başının iki yanında, sabırsızca Harry'yi bekliyordu.

Harry üzerindeki havluyu sıyırıp yere fırlatınca yarı şişmiş sertliğini gören Louis sertçe yutkundu. Tüylerini bile almıştı. Louis'nin hoşlanmadığını biliyor ve kendine özen gösteriyordu. Ah... Louis'nin Doldurulmaya ve Harry'yi hissetmeye ihtiyacı vardı. Her yanı yanıyordu.

Gecenin karanlığında parlayan Eyfel Kulesi manzaralı lüks otel odasında, Harry'le sevişmek paha biçilemez olacaktı.

Harry eğildi. Louis'nin tenine minik öpücükler kondurarak yavaşça şortunu indirdi. Onun penisi de ortaya çıkınca Louis inleyip gözlerini yummuş ve başını yastığa bastırmıştı. Harry'nin oenisinden biraz daha küçüktü. Pamuk gibi teni arasında hafifçe şişmişti.

"İstiyor musun beni bebeğim?"

"E-evet kaptan. Seni içimde istiyorum... Mh-"

Harry diliyle onun penisine ufak bir darbe vurunca Louis feminen bir çığlıkla dudağını dişledi. Harry onu delirtmeyi seviyordu çünkü kendisi de deliriyor ve sevişmeleri had safhaya ulaşıyordu. Dilini başında gezdirdikçe Louis başını yastığa gömüp evet diye inliyordu. Dili muhteşem hissettirirdi. Uçuyormuş gibi başı dönüyordu ama aynı zamanda dehşetli bir zevk alıyordu

Louis'nin bacaklarını ayırıp küçük pembe deliği gözler önüne serdi. Yaklaşık bir senedir birlikte olmalarında rağmen Louis'nin bu kadar sıkı olmasını anlayamıyordu. Ama şikayetçi değildi. Bu ona olan arzusunu daha da katlıyordu.

"Seni memnun edeceğim" diye fısıldadı ve dilini delikte dolandırdı. Louis inleyerek çarşafı sıkarken iyice belirginleşen aletine gülümsedi Harry. Zevk suyu karnına damlamış nefesleri boğuklaşmıştı. Ama Harry'nin artık sertleşmiş penisi kadar değildi.

"Uh... Harry... Seni istiyorum..."

Dilini geri çekip yavaşça iki parmağını içine doğru itti. Louis'nin sırtı yay gibi gerilmiş ve nefesleri kesilmişti sanki. Harry parmaklarını içinde hareket ettirdikçe inliyordu Louis. Daha fazla. Daha ve daha fazlasına ihtiyacı vardı. Hayalarında gezen sıcak dille büyük bir inleme koparıp yastığın uçlarını yakaladı. Kasılmaya başlamıştı.

Harry doğruldu. Louis'nin iki yanına bacaklarını yerleştirip penisini ona verdi. Louis buğulu mavi gözlerini ona çıkarıp iri penisi dudakları arasına aldığında Harry derince inleyip Louis'nin saçını kavramıştı.

En sevdiği şey Louis'nin penisini sorunsuzca alabilmesiydi. Buna bayılıyordu. Asla durmuyor ve ağzı içinde git gel yaparak şişmeye devam ediyordu. Minik parmakları Harry'nin kalçalarını bulup sıkarken, Harry istemeden sırıtıp yavaşça ağzında gezinmeye devam etti. Ama Louis'nin gözleri ıslanmış ve kızarmıştı. Buna rağmen kusursuz görünüyordu. Bu bakışlar Harry'nin kaşlarını çatmasına neden oldu. Sadece ağzında gidip gelirken bile boşalabilirdi. Oysa Harry böyle değildi, bunu sadece Louis'de yaşardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Captain StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin