Yeni Okul

13 2 2
                                    

Yatağımdan duvardaki ayın yansımasını seyrederken arkadaşım merve bu eşsiz anı telefonla arayarak bozdu."asya yarın için heyecamlı mısın?".Şimdi ne dememi bekliyordu acabaaa , " evet merve nooldu niye sordun.""canım sıkıldı bi sorasım geldi yaa kızım bak ben çok heyecanlıyım kalbim şimdi yerinden çıkacak!" Uzun bir süre sonra merveye telefonu kapattıra bilmiş ve huzurlu bir şekilde uyumuştum.

. . .

Sabahın ilk güneşleriyle uyandıran annem yemek vermemekle tehdit ederek beni yataktan zorlada olsa kaldırıyordu.Aşağıya inmemle birlikte o şoku yaşamak başkaydı.Merve güneş doğmadan önce kalkıp bize gelmiş.Allahım delircem yaaa insan bu kadar dakik olabilir mi. Yani ben olsam 2 saat dışarı çıkıp çıkmama konusunda düşünürüm.Sabah kahvaltıyı caaaaanım arkadaşım merveyle birlikte yapmış olduk.Kahvaltıdan sonra mervenin zoruyla kendimi gardolabın önünde görebiliyordum.Kıyafet olarak üstüme bir gömlek ve altına dar pantolon giydim tabi ayakkabıyı unutmayalım siyah biraz topuklu yandan desenli birşey giydim.Mervenin beni görmesiyle kendimizi yola attık.Okul kapının önüne geldik ki birde ne görelim okul daha açılmamış. içimden merveye güzel şeyler mi yoksa kötü şeyler mi bilmem ama birşey sayıyordum."kaç kere dedim sana merve bi kere de okul açıldıktan sonra gidelim .""ben mi dedim sanki biz geldikten sonra açın diye biliyorsun ki ben geç kaldığımda derse adapte olamıyorum". "Vay benim inek arkadaşım keşke diyorum bu motivasyonu bana da versen."

Evet bugünde hademelerle bir yeri açıyoruz ,ne mutluyum bilemezsiniz.Müdürün gelmesiyle kendimizi onun yanında bulduk.Sınıfımız belliymiş ikimizde 9/B sınıfındaymışız . Sınıfa girdiğimizde herkesin bize bakmasıyla beraber herkesle tanıştık.Bu günüde böylelikle bitirmiş olduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 27, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Avuç LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin