Bemutatkozás

24 4 0
                                    

V: Sziasztok!  Történetben én szeretném tönkretenni a karácsonyt, a családi körülményeim miatt. Mivel árva vagyok.

K: Sziasztok! A történetben én leszek az egyik manó és egyben Vera legjobb barátnője.

Li: Sziasztok! A történetben én fogom a lányok tervét meghijúsitani.

G: Majd én leszek Vera szerelme. Én fogom őt segíteni a farkasával együtt.

M: Engem már minden jó gyerek ismer. Én vagyok aki kis gyizmádba ajándékot hozok.....vagy virgácsot.

La: Én is egy manó leszek és én is Vera egyik legjobb és kedvenc barátnője.

W: Sziasztok! Én Wofie vagyok és én fogom Verát észhez téríteni.

Ma: Sziasztok! Én Wolfie szerelme leszek.

Mi:Sziasztok! Én Mici vagyok, Lili macskája.

J: Csá! Én egy flegma, lusta macska vagyok! Ubi cicája.

R: Én húzom a mikulás szányát, reggeltől-estig.

Mas:Én Andiék kutyusa vagyok. Egy nagyon aranyos szándékú kutya.

Ub: Sziasztok! Én egy magyar youtuber vagyok és én és YouTube társaim, próbáljuk megmenteni a karácsonyt.

Sajt: Sziasztok! Én egy kedves youtuber vagyok és próbálom megmenteni a karácsonyt.

D: Sziasztok! Én Ice szerelme vagyok és vele meg a többiekkel megakarjuk menteni a karácsonyt.

I: Sziasztok! Én Ice vagyok és Andiékkal próbáljuk megmenteni a karácsonyt.

Wolfysmaragd:Remélem nagyon tetszeni fog, a karácsonyig tartó külön kiadásom. Előre szólok ez egy KÜLÖN KIADÁS! Azaz nem fogom karácsony után tovább folytatni. Jövök holnap a következő részel, Sziasztok!

A karácsonyi kaland Where stories live. Discover now