Τα παντα ρει

13 0 0
                                    

Ίδια βουνά,

Ίδια δάση,

Ίδια καλύβα , τίποτα διαφορετικό για ορισμένους,όλα συνηθισμένα .

Διαφορετικά Βουνά,

Διαφορετικά δαση,

Διαφορετική καλύβα, ορισμένοι διακρίνουν μια διαφορετική ομορφιά όπως ακριβώς διακρίνονται και οι ημέρες .Άλλη μέρα σήμερα - άλλη μέρα αύριο.

Παρόλο  ωστόσο την διαφορετικότητα του βουνού, του δάσους και της καλύβας είναι μοναδικά.

Ειναι συγκλονιστικά μοναδικά ,όταν η αλλαγή του αέρα ,η αύρα του καλύτερα,αλλά και η όμορφη λιακάδα φωτίζουν με λάμψη κάθε σημείο των στοιχείων της φύσης και των ανθρώπινων δημιουργιών( καλύβα).

Είναι η ομίχλη , το φθινόπωρο και τα πεσμένα φύλλα που καλύπτουν το μικρό καλυβάκι. Είναι ο χειμώνας με το τσουχτερό κρύο και τα απογυμνωμένα δένδρα να δεσπόζουν στην αρχή του δάσους και τα έλατα να στέκουν περήφανα πίσω.

Είναι όμως και η άνοιξη με το αναγεννησιακό της πνεύμα. Με την ανθοφορία των φυτών να πρεσβεύει και την ελπίδα για κάτι νέο και όμορφο που με φροντίδα θα αναδυθεί ολοκληρωμένο πια να δεσπόζει στην εποχή του καλοκαιριού.

Όλα διαφορετικά .Τα στοιχεία της φύσης με τις εποχές τους, μας υπενθυμίζουν ότι τίποτα δεν μένει ίδιο. Τίποτα δεν είναι όμοιο. Όλα αλλάζουν, τροποποιούνται μεγαλώνουν ,γηράσκουν ,όλα.

Ο άνθρωπος ,κομμάτι του πλανήτη τούτου ,φαίνεται να αφανίζεται απο τις αλλαγές αυτές ,να μην αντιλαμβάνεται την διαφορετικότητα και μερικώς να φθάνει σε σημείο να του υπενθυμίζονται(οι αλλαγές) μέσω των στολισμένων πλέον δρόμων και πλατειών δεδομένου ότι οδεύουμε προς τα Χριστούγεννα.

Ας φροντίσουμε τον ευατό μας με τον ίδιο τρόπο που η φύση φροντίζει για τα στοιχεία της.

Καμία μέρα δεν είναι ίδια,

Καμία νύχτα δεν ειναι ίδια

Κανένα πρωινό δεν είναι ίδιο

Κανένα μεσημέρι δεν είναι ίδιο όπως και κανένα απόγευμα.

όλα κρύβουν κάτι καινούργιο ή μπορεί να παίρνουν κάτι επιπλέον απο την ζωντάνια και την φρεσκάδα του ευατού μας.

Η προσωπική διερεύνηση, αναζήτηση θα οδηγήθουν στην ανακαλυψη και αποκάλυψη αυτών.

καλό βράδυ 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Τα παντα ρει και ουδεν μενει ~Where stories live. Discover now