Bab1

57 2 0
                                    

Afira pov

Aku sedang mengulang kaji pelajaran di taman lestari berhampiran di Universiti aku yang sedang belajar sekarang.Semasa aku sedang mengulang kaji pelajaran aku merasakan ada seseorang sedang memegang kedua2 bahu aku aku terus menoleh"Farrash,terkejut saya,saya ingat orang jahat tadi"kata aku dengan marah.Farrash yang melihat gelagat aku yang sedang marah itu terus tersenyum Farrash mengambil tempat di sebelah aku aku hanya membiarkannya malas nak layan."Okey2 sayang saya minta maaf saya janji saya takkan buat lagi okey"katanya sambil mengangkat tangannya di depanku."Janji?"tanya aku kepada Farrash.Farrash hanya mengangguk sambil tersenyum.Aku terus sambung belajar tiba tangan aku dipegang oleh Farrash"awak, saya janji pada awak saya akan jaga awak sampai bila bila,saya akan mencintai awak setulus hati saya dan saya janji saya akan jadikan awak permaisuri dihati saya"kata Farrash sambil mengemgam tangan aku.Aku yang mendengar terus berasa sebak lalu berkata"thanks sebab hadir dalam hidup saya,saya janji pada awak saya akan mencintai awak macam mana awak mencinta saya".Aku dan Farrash tersenyum bahagia.

Pengenalan watak

1)Masyarlina Afira watak heroin belajar di Universiti Kuala Lumpur anak bongsu kepada 5adik beradik.Umur 19 tahun.Penampilan dirinya baik,bijak,cantik dan disukai ramai lelaki.

2)Farrash Daniel watak hero belajar dekat Universiti Kuala Lumpur anak kedua kepada 3 adik beradik.Umur 21 tahun.Penampilan dirinya seorang yang sangat kacak
dan diminati ramai perempuan.

3)Harraz Nashril Watak hero yang kedua dalam cerita ni.Umur 21 tahun.Penampilan dirinya rahsia.

Hello authors ni cerita ketiga saya yang baru saya update saya harap cerita ni dapat sambutan.Jangan lupa vote tau dan satu lagi saya nak promote cerita saya yang bertajuk'Siapa saya dihati awak? dan Wanita Terakhir okey bye.

Izinkan Aku Menjaga Hatimu Untuk Kali Kedua.Where stories live. Discover now