Plecarea

49 2 1
                                    

IU pov

Mă trezesc de dimineață cu o pofta de cafea cu lapte...așa că mă dau jos din pat și vreau să plec spre baie....dar îmi sună telefonul

Convorbire telefonică

IU:Alo.....cine este la telefon?

????Buna ziua domnișoara Lee Ji Eun( IU) sunt menegerul trupei NCT 127 am vrut sa va spun sa va pregătiți bagajul pentru că vom pleca în alta țară sa filmam clipul dumneavoastră și lui domnul  Taeyong ....

IU: Okkkk....nici o problema....puteți va rog să mă numiți IU nu domnișoara  Lee Ji Eun ...... Mulțumesc( spun timidă nu am nimic împotriva numelui meu dor că nu prea îmi place să-l folosesc)

Menegerul:Desigur IU .....eu mă numesc domnul YJ .....să fiți gata pina la 19:30 o sa zburam cu avionul trupei .....puteți să luați 2 prietene daca doriți...

IU: Serios ....mulțumesc frumos ...pot să mă interesez unde anume plecam????

Dm YJ: Cu plăcere o să plecăm în Statele Unite și Norvegia ..,...sper că sunteți de acord

IU: Desigur.,.. mulțumesc încă odată la 19 : 30 o sa fiu o să din gata .....La revedere

Domnu YJ: La revedere .....a și încă ceva nu o să mergeți cu mine o să aveți o echipa din New York pentru asta angajați special pentru acest clip .......

IU: Waw....bine încă odată la revedere

Apel incheiat:

IU:Feeeteeelooor......

H&Y: Ce sa întâmplat .......

Hyun: Young sună la politie IU calm spune ce sa întâmplat ( spune ajitata se vedea că sau speriat de la țipătul meu)

Young:Dai pace să spună ce sa întâmplat IU ce este ?( Spune cu un ochi deschis pe jumătate și cu unul inchis)

IU: Fetelor nu sa întâmplat nimik dor că menegerul trupei NCT a spus că azi la ora 19:30 mergem în alta țară sa filmam clipul pentru cintecul meu și a lui Taeyong a spus că pot lua 2 prietene ....adică pe voi( făcuse ochi mari ambele la auzul cuvintelor mele )

Hyun: Serios.....( Spune zimbind pina la urechi)

Young: Uraaaa.....stai stai stai dar anume unde plecam....?

IU:Fetelor fiți pregătite mergem în .....Statele Unite și Norvegia ( spun sărind în sus și batind din palme)

Hyun: Nu cred ,nu cred bine da la ce ora plecam .....stai ai spus la 19:30 și acum e 11:56 avem puțin timp ( spune ajitata)

Young: Fetelor la treabă

         ..............................
IU pov

Alergam pe scări lovinduma de ele am intrat în cameră și am plecat direct in baie mea

Tu ești viața meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum