Atunci cand vine apocalipsa zombie si nu esti pregatit , cum suntem toti defapt , trebuie sa faci urmatoarele lucruri :
1. Daca e primavara sau vara ( nu conteaza ! .... sau conteaza ? ) nu iti lua prea multe haine ( doar strictul necesar intr-o apocalipsa ! ) !
2. Daca e toamna sau iarna i-ati haine groase si un sac de dormit ( aici putem sa ne referim si la punctul 1 ! )
3. I-ati multa mancare si multe surse de lumina ( brichete , lanterne , etc. )
4. Daca mergi cu un grup de oameni , NU VA DESPARTITI ! ( zombalai o sa va omoara unul cate unul ! )
5. I-ati multe arme ! ( daca in orasul tau e un magazin de arme , dupa ce incepe apocalipsa zombie nu cred ca o sa mai stea cineva ca vanzator , asa ca te duci , iei cate arme vrei , inveti sa le folosesti ca doar na , ce se poate intampla !? ... doar ai jucat Counter la viata ta , nu ?? ; daca in orasul tau nu e un magazin de arme , poti sa iei ce ai prin casa ( cutite , bate de baseball , etc. ) sau de-ale casei ( topoare , drujbe , bine drujba o sa te incetineasca si o sa ai nevoie de ea doar de distractie , nu ? , sulite , etc. )
6. Trebuie neaparat sa iti iei telefonul , camera foto sau tableta ( este necesar deoarece nu ai vrea sa ratezi niciun moment important ! ... mai faci un selfie cu zombalai , etc. )
7. Este necesar sa aveti o masina sau mai multe in caz ca sunteti mai multi oameni
8. Este necesar sa luati cat mai multa benzina sau motorina ( in functie de ce bea masina ) deoarece o sa fii cam mult pe drum !
CITEȘTI
GHID DE SUPRAVIETUIRE CAND VINE APOCALIPSA
RandomUn ghid interesant si foarte , foarte util !