1.Bölüm

444 22 8
                                    

Yıl 2010 bahçeli evler mahallesinde sıradan bir gündü güya bisiklet sürüyordum aslında arkadaşı selim'in dükkana geldiğini kontrol etmek için yan gözle dükkana bakıyordu.Birden selim dükkandan çıktı "salih! Bügün cumartesi futbol var " aklıma yeni gelmişti ikimizde galatasaraylı olmamıza rağmen galatasaray futbol okulu olmadığı için trabzonspor futbol okuluna gidiyorduk.futboldan dönmüştük Selimlerin evindeydik ikimizde tabletten oyun oynuyorduk bir site açmıştık bir günde 100 beğenme olduğundan kendimizi popüler sanıyorduk.telefonumuz olsada akşam felan mesajlaşırdık sorular sorardık diye hayallar kurardık , yoldan geçen arabaları sayardık , arabaların markalarını söylerdik...Selimin küzeni vardı adı emre daha küçüktü ama büyüdüğne bizle takılacağını hayal ediyorduk bile mahallede pastanenin çocuğu berke vardı selimle o çocuğu açıkçası sevmezdik ama çocuğun herşeyi vardı topu , bilgisayarı...Onları güya arkadaşmısız gibi berkeyle oynardık.bizim ortamda(bir apartmanın giriş yeri) futbol oynardık ama genişti orda bir adam var topa vurduğumuz anda balkona çıkar "bir uyutmadınız be" derdi.İçimizden sayardık ona ama şu güne kadar cesaretli olup "bura bizim yerimiz sizene" diyebilecek cesaret bulamadık.Selimle bir araba kazası olduğunda sevinirdik kazalar hoşumuza giderdi bir kaza olmuştu koşa koşa oraya gittik annelerimiz kazaya yaklaşmamıza izin vermediler ama biz gizlice gittik.Adamın yüzü kan içindeydi can çekiştiği çok belliydi ayağı ezilmişti arabada ambulans gelmişti karşıdan ailelerimiz bağırıyordu"Salih,Selim çabuk gelin buraya!" Onları takmıyoruk adama odaklanmıştık adamı sedyeye koyup hastaneye götürdüler bir baktık yanımızda annelerimi bize iyi sopa attılar sonra bisiklet sürüyorduk dükkanlarımızın önünden çıkamıyorduk hep aynı yer sıkılıyorduk karar aldık uzaklara gidecektik gizlice...Bisiklet sürüyorduk az kalsın araba bana çarpıyordu korkmuştuk annelerimizin bir bildiği varmış diyip geri döndük...Markete gitmek için annelerimizden para almıştı birşeyler alıp bizim dükanın üstünde kendi çapımızda Yemek programlarında olduğu gibi şeyler yapardık....

KişilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin