selaam
sizi seviyom.....
"yuta! önüne bakarak yürüsene, düşeceksin.." sicheng kendisine sırnaşmaya çalışan yuta'ya söylendi.
"ben düş-AH!"
düşmemişti evet, sadece ağaca kafasını çarpmıştı.
"yuta, iyi misin?"
hafifçe yaralanan sevgilisinin kafasına dokundu. yuta acı hissiyle gözünü kapattığında, kafasında küçük bir kanama olduğunu fark etti. sicheng çantasından yara bandı ve gazlı bezi alarak sevgilisinin önünde durdu.
"yanında gazlı bez mi taşıyorsun?" yuta şaşkınca sordu.
"bunlar her zaman yanımda olması gereken şeyler tamam mı?" bitirdiği cümlenin ardına alaylı bir şeyler eklemeyi de unutmamıştı. "bazıları çocuk gibi davranıp kendini yaralayabiliyor da."
...-...
"sevgilim, bence bunu giyme." saçlarını düzeltirken söyledi.
"yoksa yakışmadı mı?" yuta üzgünce mırıldandı. bu ceketi çok severek almıştı.
"hayır yakıştı tabii ki. ama hava bunu giymek için biraz soğuk değil mi?" sevgilisinin yanına yaklaşarak göğsüne sokuldu. "üşüyüp hastalanmanı istemiyorum."
yuta sarı saçlının dudağına bir öpücük bıraktıktan sonra konuştu. "ben üşümem."
böylece evden çıktılar. deniz kenarında yürüyorlardı. birbirlerinin ellerini sıkıca tutmuş anın tadını çıkarıyorlardo.
"sicheng, sevgilim..." yuta hafif bir çekingenlikle seslendi sevgilisine. sicheng kafasını sallayarak devam etmesini bekledi.
"ben üşüdüm."
... - ...
"yuta, bugün dışarı çıkmasak mı?"
"dong dong! bugün kesinlikle o gösteriye gitmeliyim!" aksi cevap istemezcesine söyledi.
"ama hava çok-"
"hava çok güzel! hava durumuna baktım tamam mı?" ama sicheng de bakmıştı.
"yuta...kar yağacak, çıkmayalım."
...
"bak sana söylemiştim hiçbir şey olmadı." tiyatro salonundan çıkmadan hemen önce bilmişlikle söylendi.
"yuta! seni öldüreceğim!"
sicheng bunu neden söylemişti?
çünkü tüm otopark karla kaplıydı......-...
"sicheng, bana verdiğin en güzel tavsiye neydi biliyor musun?"
sicheng hmmlayarak devam etmesini bekledi. yuta da devam etti cümlesine.
"beni tanımalısın."
küçük olan suratındaki hafif tebessümle sarıldı sevgilisine.
"bu tavsiye için teşekkür ederim."
...
umarım hikayeyi beğenmişsinizdir:")
başka bir çift isteğiniz varsa her zaman söyleyebilirsiniz<3sizi seviyom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
advice ⁝ yuwin
Fanfiction_tamamlandı ❝tavsiyemi dinlemelisin. ❞ -texting © mindaextae