~Eylül~
Off! Yine mi okul yaa.Neyse geç kalmadan hazırlanmam lazım. Önce banyoyu hazırladım,ılık suyla banyomu yaptım. Su insanı gerçekten rahatlatıyomuş.Okul formalarımı giydim. Gömlegimi ve ,kısa eteğimi giydim. Napıyım mini giyinmeyi seviyorum. Ama Deniz için aynı seyi söyleyemicem. Çünkü her sabah eteğimin boyuyla ilgili tartışıyoruz. Saçlarımı düzleştirdim,biraz da makyaj yaptım. Ayağımada vazgeçilmezim olan converselerimi giydim.Ve hazırım. Deniz mesaj atmış.
Kimden:Deniz'im
Bebeğim kahvaltı yapmamışsındır umarım çünkü seni kahvaltıya götüreceğim.10 dakikaya ordayım.
Hemen mesaj atıyım bari.
~Deniz~
Eylül'e mesaj attım ama hala cevap vermedi. Acaba bişey mi oldu?Hehh! İşte mesaj attı
Kimden:Meleğim
Hayatım harika düşünmüşşün.Ben hazırım istediğin zaman gelip alabilirsin.Seni çok özledim çabuk gel ;)
Ahh bu kız beni öldürecek.Siz merak ediyosunuz şimdi neden birbirinize bebeğim,hayatım falan diyosunuz diye.Hayır biz sevgili değiliz ama ona aşığım.Ve ona söyleyemiyorum.Çünkü biz çocukluktan beri arkadaşız ve arkadaşlığımızın bozulmasından korkuyum.Onun için bilmemesi daha iyi.Neyse prensesimi daha fazla bekletmeden yola koyulayım.
~Eylül~
Off nerde kaldı ki Deniz? Meraktan öleceğim. Bir korna sesi duydum. Balkonumdan baktım hemen. Evett Deniz'im gelmiş. Hemen aşağıya iniyimde beklemesin.
E:Annee! Babaaa!
Özlem:Efendim kızım!
E:Annecim ben Denizle kahvaltı yapacağım. Size afiyet olsun
Haluk:Tamam prensesim.
E:Sizi seviyorum.By By
H-Ö:Bizde senii.
~Deniz~
Eylül kapıdan çıktığından beri gözlerimi ondan alamıyorum. Bir insan nasıl bu kadar hem doğal olup hem de güzel olabilir?
E:Denizzzz?
D:He?Noldu?Bişey mi dedin?
E:Günaydın demiştim ama dalıp gitmişsin beni duymadın.
D:Pardon ya sanada günaydın meleğim.
Dedim ve yanağına bi öpücük kondurdurdum.Hemen de kızardı.
D:Utandım deme sakın.
E:Off Deniz.Hadi gidelim geç kalıcaz yoksa.
D:Tamam utangaç meleğim benim gidelim.
~Eylül~
Deniz beni öpünce bi garip oldum.Evet Deniz'i seviyorum ama ona söylecek cesaretim yok.Eğer söylersem bir daha benimle konuşmamasından korkuyorum.
Neyse arabaya bindim ve okula doğru gidiyoruz.
Okula geldiğimizde Deniz elini belime sardı ve beni iyice kendine çekti.Sınıfa girdiğimizde en arkadaki sıramıza oturduk. Ben kafamı hemen Deniz'in omzuma koydum o da bana sıkıca sarıldı.Hoca sınıfa girdiğinde ayrılmak zorunda kaldık.Ama Deniz'in rli hala belimde.
E:Deniz elini çeker misin dersteyiz.
D:Imm bi düşünmem lazım.Düşündüm ve hayır çekemem.
E:Denizz yaa çok gıcıksın
D:Biliyorum bebeğim aynı zamanda çokta yakışıklıyım.
E:Ukala!