Tanışma💕

187 3 11
                                    

Sabah o sinir bozucu günışığı ile uyandım sabah güneşi yüzüme çarpıyordu.Bu durum beni çok rahatsız ettiği için hemen yatağımdan kalktım.Ve rutin işlerimi hallettim sonra aşağıya indim ve annem miss gibi kahvaltı hazırlamıştı.Hemen sofraya oturdum ve annem bana günaydın dedi.Bende nazikçe günaydın anne dedim.Kahvalımı yaptıktan sonra okula gitmek için ayakkabılarımı giydim.Ve babam arkamdan bugün okula seni arabayla bırakacağım dedi.Bende başımla onayladım.Ve arabaya bindim.

Bugün lisenin ilk günüydü Ve çok heyecanlıydım.Okula gidene kadar camdan dışarıya bakıp acaba bugün neler olacak diye düşünüyordum.

Okula gelince ne kadar büyük bir okul olduğunu tekrAr anladım.Aslında burası kolejdi ben pek zengin değildim.Ama girdiğim sınavda burs kazandığım için bu okula geldim.

Sınıfımı öğrenmek için müdürün odasını bulmaya çalıştım.Ve uzun uğraşlar sonucunda sora sora buldum.Hemen içeriye daldım.Heyecandan kapıyı çalmayı unutmuştum ama müdür bunu pek sorun etmemişti.Eliyle gelmemi işaret etti.

Sen yeni gelen öğrenci olmalısın dedi.Bende gülümseyerek evet elisa akar dedim.Sonra müdür bana gitmem gereken sınıfı söyledi.9/A  ya gidecektim.Umarım yeni arkadaşlarımla iyi anlaşırım diyerek iç geçirdim.

Sınıfa girdiğimde tüm herkesin dikkati benim üzerimdeydi.Bunu pek önemsemeyip sahte bir gülümseme ile hocaya ben yeni öğrencinizim dedim.Hoca da gülüp boş olan bir sıraya geçebilirsin dedi.Sadece bir çocuğun yanı boştu.Hemen geçip oraya oturdum.Ve birde ne göreyim meteorun yanına oturmuşum.Yanıma baktığımda beni tınlamayan aynı zamanda çok yakışıklı bir çocuk vardı.Birden hoca alper sende kendini tanıt dedi.Sonra yanımdaki çocuk ayağa kalkıp kendini tanıtınca anladım isminin alper olduğunu

Tanışma faslı derken zil çaldı.Ve alper yanıma geldi.Okula yeni geldin ve ayağını denk al eğer bana bulaşırsan canını yakarım dedi.
Bende ben birşey yapmadım ki?Neden böyle dedin şimdi dedim.Alper de sadece bir uyarıydı dedi ve gitti.Sonra yanıma bir kız geldi çok tatlı birine benziyordu.Hemen bana merhaba bende yeni geldim ismim deniz dedi.Bende memnun olduk bende elisa dedim.Ve konuşmaya başladık.

Sonra sohbetin yarısında deniz bana alper ile ne konuştunuz?o çok tehlikeli biri bu okulun sahibi sakın bulaşma dedi.Bende yaa öyle mi?Bende o benden korksun bence dedim.Ve zil çalmıştı.Okul bitmişti herkes çıktı Ve evine gitti.İlk okul günü genellikle normal geçmişti.Bakalım beni yarın ne sürprizler bekliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 17, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tanışma💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin