hoofdstuk 4

15 4 2
                                    

‘jullie 2 staan in heel veel roddelbladen als niall en het “mysterieuze” meisje, als HET nieuwe koppel.’ ‘maar we zijn beste vrienden.’, zegt niall en ik knik instemmend. Niall kijkt me wanhopig aan ik snap echt niet waarom.‘ruth, wil je ons even met zn 2en laten?’, vraagt niall. ‘ow natuurlijk.’, zeg ik en loop de ruimte uit. Ik ga op de bank zitten die daar staat en besluit marleen te bellen.M: heey ruthieR: heel marryM: je staat op de speaker.R: okeeii.e: waarom moesten jullie komen?R: ik heb geen idee we kwamen binnen en simon zei dat niall en ik in veel roddelbladen staan als koppel ofzo, en toen zei niall dat we beste vrienden waren en ik knikte in stemmend en toen zei niall dat ik even naar de gang moest….P: omg slecht teken…R: hoezo?P: hij stuurt je weg, kun je iets van het gesprek verstaan?R: nope, ja wacht ik hoor simon heel hard praten maar kan het niet verstaan.M: jammer dan..R: nogal, volgens mij gaat de deur open, ik bel je zo terug bye

 ‘ruth, kun je weer even binnen komen?’, vraagt simon poeslief. Ik loop naar binnen en zie niall in de stoel zitten, hij kijkt niet echt blij.. ‘ik zeg het wel gelijk… jullie moeten gaat “daten”!’, zegt simon‘WHAT!?’, schreeuw ik bijna. ‘het is of daten of jullie mogen geen contact meer hebben met elkaar.’, zegt simon. Mijn mond valt open van verbazing. ‘dat kunnen jullie toch niet verbieden.’, zeg ik boos‘moet jij ffe op letten ruthje, wat wij allemaal kunnen., nou jullie mogen overleggen over 5 min ben ik terug.’, zegt simon.  ’n N niall, ik wil je niet kwijt.’, zeg ik snikkend. ‘ik jou ook niet babe.’, zegt niall ook snikkend.

Na een tijdje overleggen komt simon het kantoor weer in. hij kijkt ons afwachtend aan. ‘w we doen het.’, zegt niall stamelend. ‘mooi, niemand mag weten dat het fake is behalve perrie elanor 1D en marleen.’, zegt simon poeslief. ‘d dus mijn ouders en vrienden ook niet.’, zeg ik stamelend. ‘noppe, heb je trouwens een vriendje?’ ‘nee.’, zeg ik ‘mooii anders was dat ook nog een probleem, nou geef me je nummer dan geef ik je later meer info.’, zegt simon.

We lopen het gebouw uit en stappen de auto in.‘echt ruth super super sorry als je mij nou niet kende hoefde je ook niet tegen al je vrienden en ouders te liegen.’, zegt niall met traan ogen.‘hey niall, zonder jou was ik nog lang niet zo ver met het verwerken van luke, als dit de manier is om contact te houden dan moet dat maar, niall dat het ik echt wel voor je over.’, zeg ik.‘kom we gaan naar het hotel.’, zegt niall.

 ‘GUYS, WE ZIJN DR WEER!’, schreeuwt niall.De jongens en meiden komen gelijk op ons af, gelijk stellen ze allemaal vragen. ‘jongens, ga eerst maar zitten, dan leggen we alles uit.’, zeg ik. Iedereen gaat gelijk zitten, en wij beginnen te vertellen.  ‘……….. en nou moeten we dus daten.’, eindigen we ons verhaal. ‘ik zou toch dat jullie ooit een koppel zullen worden..’, zegt elanor ‘el, dit is niet echt.’, zeg ik lachend. Liam roept me vanuit de keuken. ‘ruth, ik had mijn vriendin uitgenodigd voor vanavond, vind je dat erg na dit?’ ‘tuurlijk niet li, ik wil dolgraag zien wie mn broertje gelukkig maakt.’, zeg ik tegen liam. ‘thnx ruth, je bent de beste.’, zegt liam. ‘weet ik.’, zeg ik lachend. a

ze zijn geen familie hoor gewoon ze voelen als broers en zussen. Snap je? * klop klop* ‘dat is vast je vriedin, schiet op doe de deur open.’, zeg ik tegen liam.

Liam loopt naar de deur en ik loop naar de kamer. Even later komt liam terug en zegt. ‘hey, ik wil jullie graag voor stellen aan mijn vriendin.’ Er komt een meisje achter liam weg lopen. ‘OMG, LUKE! BEN JIJ DAT ECHT?’ ‘eeuh luke was toch je ex vriendje?’, vraagt niall ‘jaah, maar luke snapt me wel!, jij bent toch luke, luke de pinguïn?’, vraag ik aan haar. ‘eeuh, nee dit is leslie..’, zegt liam. ‘WACHT EVEN, KEVIN ALS IN KEVIN DE DUIF!!!’, schreeuwt les ineens. ‘JAAH JE HERKENT ME!!.’, zeg ik. Iedereen kijkt ons aan ‘les, misschien moeten we het even uitleggen.’, zeg ik. ‘goed plan.’, zegt ze. ‘oke, eeuh les en ik zijn nickimons en zo hebben we elkaar leren kennen.’, zeg ik. ‘WTF zijn nickimons.’, vraagt zayn. ‘nou, jullie fans heten directioners, en ruth en ik zijn fan van nick en simon 2 Nederlandse zangers en hun fans noemen we nickimons.’, zegt leslie. ‘en waarom luke en kevin?, niet dat kevin erg is nu mag ik je nog meer..’, vraagt louis. ‘nou eeuh, mag ik het zeggen les?’, vraag ik. ‘tuurlijk.’, zegt ze. ‘oke, nou les was dus van van een band blijkbaar jullie, maar ze liet me een filmpje zien van een jongen met een duif genaamd kevin, nu blijkt dat louis te zijn maar dat wist ik dus niet. En ik vond dat filmpje zo geniaal, en toen noemde ze me kevin de duif. En zei luke omdat ik verkering had met luke, en pinguïn omdat ze van pinguïns houd.’, leg ik uit. Iedereen knikt dat ze het snappen maar wedden dat ze er geen fuck van snappen. Ik ga weer naast niall en marleen zitten. Niall slaat een arm om me heen en les kijkt zo van wtf. ‘zijn jullie een stel?’, vraagt les. ‘eeuh..’, ik kijk niall wanhopig aan. ‘ze is de vriendin van liam zij mag het wel weten denk ik.’, zegt niall. ‘nou, niall en ik zijn beste vrienden maar van het management moeten we een stel zijn.’, zeg ik. ‘okee, leuk denk ik.’, zegt les vrolijk. We gaan een film kijken. Ik ga dichter tegen niall aan zitten. Niet dat dat mogelijk is, want hij heeft een mega bak chips op zn schoot. ‘niall, mag ik ook eten?’, vraag ik poeslief. ‘tuurlijk, zegt niall en houd me de bak met chips voor. Iedereen kijkt met open mond. ‘wat.’, vraag ik. ‘niall, gaf je zijn eten!!!’, zegt el. ‘eeuh ja, so what?!’, vraag ik. ‘hij deelt nooit eten met iemand.’, zegt perrie lachend. ‘jullie zijn zo'n perfect stel he, jullie moeten het zelf alleen nog inzien.’, zegt harry. Ik bloos en stop mn gezicht in nialls shirt. Ik kan gewoon niet tegen die opmerkingen. Na een tijdje leg ik mijn hoofd op nialls schouder. En val in slaap.

heeey guys, weer een hoofdstuk 2 op 1 dag. lekker bezig. zoals ik al heb gezegt moet ik morgen dus weer naar school dus denk dat ik niet kan updaten tot zondag. ik doe mijn best, dat jullie het weten. ik hoop dat jullie het leuk vinden. bye  please vote and comment 

xx ruthie

i love that guy!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu