Ertesi gün selin ve buse korkunç bir sekilde elleri bağlıydı . Uyuyorlardi ve uyanmislardi . Selin ve buse okadar korkuyordu ki . Buse bu dünyada kimseye guvenilmez. Dedi Selin . Busede evet doğru söylüyorsun dedi Selin . Selin ve buse Ali amcanın onları kaçırdığını gördüklerinde hayal kırıklığı yaşamışlardı .
Ve onlar konuşurken Ali amca geldi kapıyı açtı ve , yürüyün gidiyoruz dedi . Ve yola koyuldular . 2 side nereye gideceklerini bilmiyorlardı .
Gittiler
Gittilerr.
Ve sonra magara gibi bir eve girdiler . Evin içi çok kirliydi . Yerlerde mandalina kobuklari, ve heryer çok kötü ve pis ti . Buse ve Selin o eve girmek istemediler . Ali de ne duruyorsunuz lan girsenize dedi . Ve onlarda mecbur olduklarından dolayı girdiler . Ve sonra girdikten sonra kızların elini açtı ve çamaşır bulaşık verdi . Bunların hepsini yıkayın veletler dedi ve onlarda yıkamaya koyuldular .
YİKADİLAR
YİKADİLAR
YİKADİLAR
Ve çok ama çok yorulmuslardi. İkisininde elleri , ayakları , kolları ağrıdı .
Ve sonra onlar is yaparken Ali başka başka işler daha verdi kızlara . Ve sonrasında kızlar sabahtan akşama kadar o evi temizlediler .
Buse ve selinin kimsesi olmadığından çok üzülüyorlar di . Ama Ali denilen adamın onlari neden kaçırdığını ve neden böyle yaptıklarını bilmiyorlardı .
Buse ve selinin hali kalmamıştı . Ve evin işini bitirdikten sonra Ali'nin yatağını serdiler ve sonra kendi yataklarini serdiler sonrada Ali onların elini ayaklarını bağladı .