44/1

89 9 3
                                    


ÉÉÉÉSSS ITT VAN!!!!!!!

Végre kijött és amúgy tetszet, csak kicsit érdekes és vicces megoldása volt  :D

Bocsánat, hogy eddig késtem, de őszintén szólva beleesett a vízbe a telefonom és egyenlőre úgy tűnik meghalt :/ Szóval most csak gépen tudok írni, de nagyon remélem,hogy megjavul, mert fogalmam sincs mit csinálok majd, ha mégsem :c

Na de új évad és új rész :DDD 

x  Spoiler x (képek alul)

Mint láthattuk a trailerbe úgy kezdődik, hogy Marinette rohanva belép a terembe és megtudja, hogy hátul kell ülnie lila miatt -.- Mikor mentek ebédelni természetesen lila megint játszotta az agyát és hazudozott, hogy fáj a keze. Marinette megpróbálta lebuktatni, de a többiek vakok és hülyék, már bocsánat, de nyugottan meglehet cáfolni :)Utána Marinette dühösen berohant a mosdóba, de lila utána rohant és Marinette elmondta neki amit róla gondol. Végül pedig lila megmutatta az igazi énjét, Marinette pedig már majdnem akumatizálódott, de nem! Marinette  persze erőt vett magán és kizárta a negatívumot, szóval az akuma elszállt (gondoltad volna?)és persze lila és Halálfej újra szövetségbe került egymással. Szóval lila odament Adrienhez, megpuszilta és Adrien lett csipkerózsika aki fogta magát és elaludt. lila, aki már Adrien, begyömöszölte egy szekrénybe az igazi Adrient aki, mint mondtam csipkerózsikát játszik. lila kiment az öltözőből és elvette Nino sapkáját, aki később depresszióba zuhant emiatt. Igen, tényleg nem viccelek .-. Szóval lila Adrienként úgy ugrált a házakon, mintha szuperereje lenne,de ez nem tűnt fel senkinek. Marinette ekkor már katica volt ezért elkezdte üldözni. lila nagy ugrabugrálása közbe kidurrasztott pár katica  lufit, de elvett 2 fekete macskás lufit és felment az Eiffel torony tetejére(igen rajta volt Nino sapkája .-.).  A torony szélén elkezdett dülöngélve menni mikor katica odaért, fogta magát azt leesett. Persze katica elkapta, utána elkezdtek harcolni ÉS.....ÉS elszakította Nino sapkáját!(szegény :c)Mikor katica nem figyelt eltűnt lila. Mint kiderült akkor ébrednek fel az emberek mikor lila valaki mássá változik, ezért Adriennek véget ért a csipkerózsika korszaka is. Közben lila egy kisfiúvá változott mikor pedig már majdnem megpuszilta katicát PONT jött fekete macska és PONT katica és lila közé ugrott. Szóval lila fekete macska lett és az igazi macska is elment csipkerózsikát játszani. lila akitválta a macskajajj-t és katica visszavezette lilát az Eiffel toronyhoz. Katica bevetette a szerencse talizmánt és megint harc. Katica volt alul lila felül (uhh ez furán hangzik), ekkor katica rájött mi a teendő. Lenyomta lila macskajajj-os kezét a talajra, ami miatt mindketten leestek az étterem részbe (kedvencem mikor a nő arrébb csapkodott a kezével).Mikor lila újra megakarta puszilni katicát, katica gyorsan lila szájához nyomott egy kagylót. Igen jól látod. Egy kagylót. Szóval lila kagyló lett ,macska pedig felébredt. Szóval a kezét csapkodó nő szétszedte nekik a kagylót katicáék pedig megtisztitották az akumát. És igen. Nino vissza kapta a sapkáját :) a suliban lila ugyan úgy folytatta a hazudozást, de Adrien elmondta marinak, hogy tudja ő is, hogy nem mond igazat(vagy valami ilyesmi :D)És jöjjön a legjobb rész! Becsöngettek és mindenki bement a terembe, Adrien ment be utoljára és ...és.....és.... HÁTRA ÜLT MARI MELLÉ!!De amúgy mikor gondolkozott,hogy hátra üljön-e esküszöm úgy nézett Marira, mintha szerelmes lenne belé <3 De utána Lila mondta,hogy most már lát hátul is. És még mindig nem esik le senkinek, hogy hirtelen miért lát -.- Na de utána az egész osztály összevissza cserélte a helyét és végül Marinette mellet Alya és Adrien mellett Nino ül na és lila kiveeel??Nathaniel :) szegényt úgy sajnálom :c         A végén pedig lila kb. ugyan azt játsza, mint kagami, mert ő is ugyan úgy oda hajol Marinetthez. De valami olyat mond, hogy Marinette elfogja veszíteni a barátait és Adrient. De mari mond valami ,,jól van,,-t és mosolyogva tovább sétál.

Miraculous képek és hírekWhere stories live. Discover now