kapitola 1. sheldání

13 2 2
                                    

Leila se vzbudila na zasněžené skále. Měla promrzlí kožíšek. Šla se napít k řece ,, Mohla jsem tušit že to bude zamrzlí." Řekla otráveně. Začala do ledu dupat. Opatrně ho probořila a napila se. Nad Leilou byl hodně tmaví mrak. Leila se trošku zděsila. Cítila nebezpečí...

                       Po chvelce
Leila ucítila nějaký divný pach. Najednou se setmělo a začal strašně foukat vítr. Do toho sněžilo. Prostě sněžné tornádo
,, Musím se schovat!" Leila byla na louce a nikde nebylo kam se schovat. Sněžení zmírnilo, pak začal strašnej slejvák. Leila nevěděla, že poblíž je medvěd. A ona šla směrem k němu. Problém byl ten že nebylo skoro nic vidět. Prostě nic.
,, To- to... To je medvěd?!" Vykřikla  ,, je se mnou ámen!" Skoušela běžet, ale přes ten vichr to nešlo. Leila se blížila na Rivernino území. Byla u srazu a tam narazila do stromu.

                        Večer
River se procházela a zahlídla tu oříškově hnědou vlčici.
,, L-Leilo?!" Doběhla k ní.
Leila se vzbudila.
,, Kdo jsi!? Co tu dělám?"

,, Ty mně nepoznáváš? To jsem já sestřičko. Klid, jsi v bezpečí. Přinesu ti maso. A jak jsi se sem dostala?" Řekla River trochu zděšeně.

,, No.. já chvilku šla a pak se zatmělo a začala strašná vichřice. Já nic neviděla a narazila jsem na medvěda, ten mně honil a já narazila do stromu ale stratila jsem se mu"
Řekla Leila.

,, Aha, máš štěstí že jsi přežila. Pojď se mnou. Budeš bydlet u mně"

,, Dobře, tak mně dostaň na nohy" řekla Leila.
     
                 Došli do doupěte.
,, Máš hlad nebo něco?"
Zeptala se River

,, Ne, chci spát. Stejně je už noc."

,,Dobře souhlasím."

Lehli si a usnuli.






OUKEJ! TOHLE JE KONEC TUTÝ KRÁTKÝ KAPITOLY. SNAD ASPOŇ TROCHU POBAVILA. NO... NENÍ CO DODAT.

ČAUVES PES! :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 01, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vlčí sestryKde žijí příběhy. Začni objevovat