Ben Kang Bomin,
Ailemle Daegu'da güzel bir hayat sürüyordum diyebilirim.Hayalim idol olmaktı fakat tersine babam kendisi gibi başarılı bir aşçı olmamı istedi hep.Sürekli ona karşı çıktım, onun isteğini değil kendi hayalimi gerçekleştirmek istediğimi binlerce kez söylemiş olmama rağmen yine de beni anlamadı.JYP'ye girmek istedim hep o yüzden seçmelere gitmeye karar verdim.Babamla çok kavga ettik bu süreçte.
"HİÇ BAŞARILI OLACAĞINI ZANNETME!! BEN SENİN NE MAL OLDUĞUNU BİLİYORUM BOMİN!!"
"Üzgünüm baba ama o seçmelere katılacağım ve hayalimi gerçekleştireceğim"
O gün uzun bir süre kavga edip bağrışmıştık.Taa ki ben ağlamaya başlayıncaya dek.Siniri geçmeden son sözlerini söyledi.
"İYİ!! Defol git!! Ama olurda seçmeleri kaybedersen sakın geri dönme!!!"
Kapıyı dışarı çıkıp sertçe kapattı.
Seçmeleri kaybetmiştim, oysa ne hayallerle gelmiştim Seul'a...
Bunu babama söylemedim.Çünkü bana kızacaktı ve beni evlatlıktan red edebilecek kadar kızgındı bana.
Benimle gurur duymasını isterdim...Abim, Kim Sae Ron , Seul'da oturuyordu.O tabiki biliyordu ve babamlara söylemedi,söylemezdi de...
Babamlar öğrenmesin diye geri
dönmedim, Seul'da abimin yanında kalıp bir kahve dükkanında baristalığa başladım.İşimi de gayet iyi yapıyordum, patron beni çok severdi ve dükkanın bir sürü müşterisi vardı özellikle benden kahve isteyen...
Bugün, masalardan birini temizlerken televizyonu dinliyordum bir yandan.
"Jyp yeni bir grup çıkaracak, Sixteen de seçilen kızlar bu grubu oluşturacak ama son olarak bir erkek üye aranıyor.
Grupta 6 kız 1 erkek olacak.Bu şanslı çocuğu seçmek için yarın 08.00 da seçmeler başlatılacaktır, biri
seçilmeden şansınızı deneyin derim.."Jyp sixteen de belirttiği Flexagon a 1 de erkek üye mi ekleyecek!?!
Aslında bu bir şans gibi gözüktü...
Neden olmasın ki?
Dur Bomin! Ne dediğinin farkında mısın!? Erkek mi olacaksın cidden!?
Ama hayallerimi gerçekleştirmek için tek şansım...
YAPACAĞIM!!
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
İyi şanslar Bomin, Fighting!!
Değişik bir kitap olacağını anlamışsınızdır zaten...
Bence çok hoş olacak sadece bekleyin ve görün!
Ben en iyisi bunu yayınlayıp diğerini yazayım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Mr. ~ 2Bo | FanFic
FanfictionJyp grup kuracaktı fakat... Neden 6 kız 1 erkek!?!..