Haydi İçelim

6 0 0
                                    

Bomin's POV

Valizimi arkamda sürüyordum.
Kapıya sonunda ulaşabilmiştim.Koca bir müstakil evdi, JYP de stajyer olunca böyle oluyormuş demek, sonuçta koca 3 büyük şirketten biri.

Çalışanları hala nasıl kandırdığıma inanamıyordum, benim kız olduğumu farketmediler, gerçi bandaj takmıştım öyle değil mi?

Şimdi çok dikkatli olmam lazım ve umarım erkek olduğum için beni dışlamazlar...  gerçi değilim ama olsun...

Kapı zilini çaldım.Yaklaşık 2 dk sonra açan Hyoah olmuştu.Sixteen'den onları tanımam iyi oldu...

"Merhaba oppa!!"

Oppa mı? Sanırım buna alışmam lazım...

"Benim senden büyük olduğumu nereden biliyorsun??"

"Şey... biz senin bilgilerini biraz-

Arkadan Kangye gelip onun ağzını kapatmıştı hızla.

Anladığım kadarıyla JYP'de ki dosyamı karıştırmışlar ama neyse önemli değil çünkü dosyada da "erkek" görünüyor cinsiyet...

Sonunda liderleri Baeseul da gelmişti arkadan Kangye Hyoah'ı içeri sokarken.

"Hoşgeldin! Bomin'di değil mi?"
"Evet.."
"İçeri geçsene kapıda kaldın.."

Vay canına cidden çok tatlı bir lider...

İçeri geçip valizimi kenara çektim ve salonda göz gezdirdim.Leehye denilen esmer kız ile Bojin oradaydı...

"Selam" dedi gülümseyerek Leehye

Bojin ise bir süre yüzüme ifadesizce bakıp geri uğraştıkları şeye döndü, benden hoşlanmadı sanırsam.

"Kahvaltı yaptın mı?" Dedi Baeseul.

Benimle ilgilenmesi hoşuma gitmeye başladı umarım alışmam.

"Şey... aslında.."
"Hadi gel"

Kolumdan tutup beni yemek odasına götürdü ve sofraya oturttu.Arkadan Hyoah da gelip yanıma oturdu.

"O daha kahvaltısını bitirmemiş abisi sıkıntı olur mu?"
"Yoo hayır tabiki, sonuçta artık bir aile olacağız değil mi?😊"

Hyoah bana dönüp tatlı bir ifade yaptı.Tamam ben buradaki kankamı seçtim.

○       ○      ○       ○       ○     ○       ○     ○      ○

Baeseul's POV

Yeni çocuk bende tuhaf bir his bırakmıştı.Hoş biriydi...

Salonda toplanmış konuşuyorduk Hyoah ile Bomin yemek yerken.

"Onun gelişine bir parti yapalım mı kızlar?!" Dedi Leehye.

Bomin'de arkadan Hyoah ile kahvaltısını bitirmiş geliyordu ve cevap verdi.

"Teşekkürler ama gerek yok😊"
"Ne demek gerek yok oppa!? Ne güzel eğleneceğiz işte!!" Dedi Hyoah.
"Yaa nolur hadi bizi kırma oppaaa" dedi Miyeong da.
"Çocuk istemiyorsa yapmayalım işte"
Dedi Bojin de.Bojin bugün bir tuhaf normalde böyle demezdi ne oldu acaba?..

"Banane itiraz istemiyorum!! Bu akşam içkiler benden!!"
Dedi Leehye, tamam da sen grubun annesiydin hangi ara içki seven biri oldun eşek.

"Şey... tamam bana uyar.." dedi Bomin.Çok tatlı lan bu çocuk saçını mıncırırım ben bunun.

                  $$$$$$$$$$$$$$$$

Bomin'i odasına yerleştirmiştik ve akşam olmuş parti için içkileri dolduruyorduk.

"İlk kim dikiyor!?" Leehye heyecanla söyledi.Benim bu kızla konuşmam lazım ne oldu ya buna ayarı bozulmuş

"Tabiki ben!!" Miyeong kimseyi beklemeden dikti sojuyu korkuttular şimdi beni umarım JYP'nin kulağına gitmez.

"Hadi grup lideri seni bekliyoruz!!" Hyoah bildiğimiz anırdı niye bu kadar heyecanlılar ya!?

"Peki" bir yudum içip masaya geri koydum, Leehye öldürecek gibi bakıyordu.Kangye arkamdan gelip elkmi tuttu ve dikmemi sağladı.

"SONUNDAAA"
"HOBBALA!!"
"HAYDAAA"

Yok ya bugün bunlara bir şey olmuş özürlü gibi sesler çıkarıyorlar...

Bomin'e baktım, düşünceli görünüyordu ve içkiyle oynuyordu.

"Gayssslar balkona çıkalım manzara falan ortam yoooonooo!!"
Miyeong tuhaf hareketlerle söylemişti bunu soju etkisi işte üçüde kafayı buldu JYP ağzıma edecek.

Bojin'e baktım, Bomin'i inceliyordu ve içkisinden bir yudum bile almamıştı o da Bomin gibi.

"Bojin?"

Ona baktığımı fark edip kafasını bana çevirdi ve yine Bomin'e bakıp geri hızla bana döndü.

"Evet?"
"İçkinden bir yudum bile almamışsın?"
"Ben... içmeyeceğim.."

İçkiyi masaya bırakıp diğerlerinin yanına balkona gitti.Bu kızda ne var?




Bomin koltukta uyuyakalmıştı.
Diğerleri de dışarıda uyuyordu Bojin ise en son gördüğümde odasına geçiyordu...

Suratını inceliyordum, tatlı bir tipi var evet ama değişik biri yanii kız gibi...

"Baba.."

Sayıklıyor?

"Bana kızma... benimle gurur duy... lütfen bana kızma.."

Babası ile bir sıkıntısı mı var?

"Baba.."





"Kızınla gurur duy lütfen.."




Kız mı!?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 05, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mr. Mr. ~ 2Bo | FanFicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin