Og så Jimin sidde og kigge på sin mobil, jeg rødmede og bare kiggede ud igen. "Øøhm Y/n" jeg kiggede på ham så vi fik øjenkontakt, "hvad?" "Har du snap?" Wtf hvad er det for et spørsmål "selfølgelig, har jeg det hvorfor?" "Må jeg få din snap" Woaw "øhm ja?" Jeg gav ham min snap, og bare kiggede ud igen. Lidt efter skulle jeg af. Så jeg stod op og bussen stoppede lige det dårlige tidspunkt, jeg faldte oven på Jimin sådan at jeg sad på ham , jeg skyndte mig at rejse mig op, "undskyld undskyld," "det okay" omg så akavet jeg gik ud af bussen og gik hjem. Jeg kom hjem og tog mine sko af og råbte "JEG ER HJEMME" jeg gik op på mit værelse og gik i seng med der samme fordi jeg var fkn træt.
(Næste morgen)
Jeg vågnte op kl 6 igen tog et bad og børstede tænder, og gik ud og tog tøj på.(Dit outfit)
Jeg gik bare ned og tog et æble og tog sko på og gik. Jeg hørte musik imens jeg gik indtil jeg fik en snap fra JiminJeg skrev bare 'på vej i skole hvad ellers?' Han svarede lidt tid efter 'når ja ville bare spørger om du kunne være sammen senere' jeg tænkte lidt 'jo, det kan jeg godt hvor henne?' Han svarede et par minutter efter 'hjemme hos dig eller mig?' Okay kan noget fortælle mig om den her dreng overhoved er en badboy eller noget men det skal sgu ikke være hjemme hos mig. 'det kan være hjemme hos dig' 'ok'. Lidt tid efter kom jeg i skole, jeg gik op til min klasse, og bare satte mig et eller andet sted og bare hørte musik. Uden jeg vidste det var der nogen der trak min høretelefon ud, jeg så hvem det var, det var Dahyun. "Hejjj Dahyun" "Hejjj Y/n" jeg smilte bare til hende. "Når hvad skal du lave idag?" Oh nej hvad skal jeg sige, "jeg skal være sammen med en" hvad skal jeg sige vis hun spørger om hvem det er oh nej "hvem, skal du være sammen med hm" Shit "en person fra klassen" omg "hvem?" Jeg trak hende bare ud fra klassen "jeg skal være sammen med Jimin efter skole, men sig det ikke til Nogen." Hendes øjne blev bare store "Skal du virkelig det?" Jeg nikkede bare til hende, "kommer Soyeon i skole idag?" Hun tænkte lidt, "det tror jeg ik, hun skrev til mig at hun var syg" "Nånå" vi gik ind i klassen igen og bare satte os sammen. Efter en halv time kom vores lære, vi skulle have engelsk. Vi skulle arbejde to og to, jeg arbejdede sammen med Dahyun. For det meste af tiden fjollede vi bare. Timen var slut, så vi gik ned til kantinen. Da vi kom ned til kantinen, fandt vi et bord, og satte os. "Nå hvor skal daten være?" "Hvilen Date?" "U know dig og Jimin" jeg hostede med det samme "Det er da ikke nogen date?!" Hun rullede bare øjne af mig. Vi blev færdige, og gik bare udenfor. Da vi kom udenfor spurgte Dahyun mig om noget "Nårh Y/n hvor er det så i skal være?" Jeg smilte bare af en grund, "hjemme ved ham," hun tog mig på skuldrene, "omg omg omg skal i virkelig?!" Jeg nikkede bare, "men jeg troede- nej, det er ligemeget." Klokken ringede og vi skulle til time, men vi skulle ikke sammen øv. Jeg tog til time, og satte mig et random sted. Vores lære kom, med en dreng? "ELEVER Stille! Vi har en ny dreng i 8.c , kan du introducere dig selv?" Han nikkede "Hej, jeg hedder Lucas Wong eller bare Lucas. Øøhm Yeah, så har jeg ikke mere at sige, hvis i vil vide mere skal i bare spørger" sagde han og bukkede. "Ja, øhm du kan sidde ved siden af
Y/n, Y/n kan du række hånden op" jeg rekte hånden op, og han kom og satte sig ved siden af mig. Lidt efter var der en der prikkede mig på skulderen, jeg kiggede og det var Lucas. "Må jeg låne et viskelæder?" Jeg nikkede, og lånte ham et viskelæder.
(Springer til du har fri)
Jeg gik ud af klassen, og gik ned af gangen for at komme på toilet, jeg kom hen toilettet og hørte nogen græde, jeg gik hen til lyden, der var nogen der græd over i hjørnet. "Er der noget galt?" Hun kiggede op med røde øjne, "d-det er b-bare *snøft* m-min mor *snøft* hun" hun kunne ikke sige mere da hun begyndte at græde. "Hvad er der sket, med din mor?" Lige da jeg spurgte ringede min mobil, jeg kiggede hvem det var 'ukendt nummer' jeg sagde hurtigt "vent lige" til hende pigen "hallo?" "Hvornår kommer du, jeg står og venter udenfor" jeg kendte stemmen det var Jimin "jaja kommer lige om fem minutter" sagde jeg og lagde på "Nårh kunne du fortælle det om din mor?" Nu slappede hun mere af, og tog en dyb indånding. "Det er fordi *snøft* hun Var meget syg og *snøft* og hun klarede den ikke *snøft snøft*" jeg krammede hende bare "hvad er dit navn" hun krammede tilbage "jeg hedder Nayun" Woaw hun havde et flot navn "flot navn, og jeg er ked af det med din mor men jeg må altså gå nu" jeg sagde vi ses til hende og hun fik et smil på læben. Jeg gik udenfor og så Jimin stå og vente, jeg gik over til ham. "Hejjj" Sagde han bare, jeg smilte bare "Skal vi gå?" "Du mener vel nok køre" jeg lavede bare et 'hvad mener du' ansigt(Yeah ved det Its beautiful)
"Hvad mener du?" Han tog bare min hånd, og gik hen til en bil "ja, vi skal køre eller vil du bare gå?" "Nej nej mine ben er sgu ikke beregnet til sådan noget" vi gik ind i bilen, og han kørte, jeg kiggede bare ud af vinduet. Vi stoppede foran et meget stort hus. Jeg kiggede på Jimin som sad og allerede kiggede på mig, vi fik øjenkontakt i et sekund, indtil jeg kiggede væk. "Øøhm er det her du bor?" Spurgte jeg bare "ja" jeg nikkede og kiggede på huset O.o(Forestil dig det her er huset)
O.o "hvem bor ellers her?" Spurgte jeg "mine forældre, med de er på rejse i to måneder , så der er kun mig og arbejderne" jeg kiggede på ham med store øjne "har i arbejdere?" Han nikkede bare, jeg nikkede tilbage "skal vi gå?" Spurgte han, jeg nikkede. Vi gik ind i huset og Woaw det var sgu stort. "Hr, Park. du er hjemme" sagde en eller anden og bukkede, Jimin hviskede et eller andet til hende og hun nikkede. "Øhm vi har en indendørs pool, vil du svømme?" Jeg nikkede med det samme men jeg havde godt nok ikke noget svømme tøj "men jeg har ikke noget at bade i" han trak mig med til et eller andet rum med håndklæder og badetøj "se, du kan selv vælge hvad du vil ha på, så kan vi lige gå over til poolen, og så kan du skifte og alt det der," jeg nikkede og vi gik. Vi kom over til poolen, og Woaw den var stor, jeg gik over til et toilet og skiftede, jeg blev færdig og jeg gik ud, og så Jimin uden trøje;) jeg gik over til ham, "skal vi svømme?" Spurgte han, jeg nikkede. Vi hoppede i og vandet var dejligt, jeg kunne ikke se Jimin nogen steder, jeg kiggede rundt. Jeg kiggede bag mig men han var ingen steder, eller jo et sted i verden;)
Jeg vendte mig rundt og puff, så kom Jimin lige op af vandet "Bøh" "Argh, Jiminie pabooo" grinte jeg, "hahah du skulle havde set dit ansigt, ahahahh" grinte han, jeg sprøjtede vand på ham, han sprøjtede tilbage. Det her blev så til en vandkamp. Jimin sprøjtede vand på mit ansigt, så jeg lukkede øjnene, da jeg åbnede dem igen, og kunne ikke se Jimin.
"박 지민!"(park Jimin) jeg kiggede rundt igen og igen, jeg kunne ikke se ham nogen steder. Jeg vendte mig rundt og kunne ikke se nogen Jimin. Uden jeg viste det blev jeg sat op i brudestilling, jeg så hvem det var. Det var Jimin.
YOU ARE READING
The popular boy
RandomOkay så det handler om en pige ved navn Y/n som er adopteret, På grund af hendes forældre døde af en bilulykke da hun var 7. Så på et tidspunkt skal hun skifte skole også møder hun to piger ved navn Soyeon og Dahyun og de bliver gode veninder. Så er...