Zmizení

230 12 1
                                    

Ještě než se vrhneme k příběhu musím vám říct, že v příběhu je místo postavy Rocketa postava jménem Angee. Má naprosto stejný příběh. No nic už to nebudu okecávat vrhneme se k příběhu.

"Hele kam si dal ty baterky?" Zeptal se Drax. "Jak to mám asi vědět?" Odpověděl Peter. "Zeptej se Angee ta je tady expert na techniku!" Dodal. "No aspoň nejsem největší debil že všech debilů." Řekla Angee a začala se smát. "Tak dost! Fakt mě nebaví vás poslouchat!" Rozkřikla se Gamora na ostatní. "Běžte se radši věnovat tomu co máte." Dodala. "No jo no vždyť už jdu." Řekla Angee. Peter si sedl k řízení rakety a vedle něj si sedla Angee. Gamora si sedla dál za ně a vedle ní se postavil Drax. "Kde je vůbec Groot?" Zeptala se Angee a otočila se na Gamoru. "Asi hraje tu svou připitomnělou hru." Řekla Gamora. "Aha to jsem si mohla myslet." Řekla Angee. Když to dořekla už společně s Peterem startovali loď. "Tak kam to bude?" Zeptal se Peter. "Na Xandar." Odpověděla Gamora. Letěli dlouho. Museli i přes pár skoků. Nakonec se ovšem na Xandar dostali. Přistáli a vystoupili z lodi. "Draxi běž pro Groota jo?" Zeptala se Angee. "Proč si pro něj nedojdeš sama?" Zeptal se Drax. "Ehm protože mám moc práce." Řekla Angee a raději rychle zmizela.

"Jsme velice rádi, že jste přijeli Strážci Galaxie. Pro vesmír děláte úžasné věci. Ale teď už k tomu proč jste tady. Rozhodně znáte Thanose. Jeden z jeho druhů je zlatá královna s kterou už jste měli tu čest. Bohužel vytvořila monstrum jménem Adam." Řekla velitelka Xandaru. Při zmíňce Thanose se Gamoře úplně spotili ruce. Znervózněla. "A vy chcete abychom ho našli a zabili?" Zeptal se Peter nechápavě. "Ano přesně tak to chceme." Řekla velitelka. "A kde ho najdeme?" Zeptala se Gamora. "Jeho poloha je bohužel momentálně neznámá. Budete ho muset najít sami." Řekla velitelka a opřela se o stůl. "Já jsem Groot." Řekl Groot. "Jo Groot má pravdu. Jak máme hledat někoho napříč celým vesmírem? Vždyť vesmír je obrovskej!" Rozkřikla se Angee. "Bohužel to budete muset zvládnout sami." Řekla velitelka a odešla.

"To je ale baba!" Rozkřikl se Peter. "Souhlasím. Ale musíme ho najít." Řekla Gamora. "Jo no ale kde?" Zeptal se Peter. "Já nevím." Odpověděla Gamora a chytla Petera za ruce. "Budeme to muset zvládnout sami. Víš čeho je Thanos schopen." Řekla Gamora. "No to právě, že vím." Řekl Peter. Povídali si zatímco šli do lodi. "Hele neviděl někdo z vás Draxe?" Zeptala se Angee. "Ne mysleli jsme, že zůstal v lodi." Odpověděla Gamora. "Co? To je blbost!" Rozkřikla se Angee. "Já jsem Groot." Řekl Groot. "To je blbej nápad." Odpověděla Angee. "Co? Co říkal?" Zeptal se Peter. "Prý ho máme jít najít." Řekla Angee. "Groot má pravdu. Angee půjdeš ho společně s Grootem hledat a my dva se vrátíme do lodi jo?" Řekla Gamora. "Co? A proč zas já?" Zeptala se Angee. "Já nevím a teď už běžte!" Řekla Gamora a společně s Peterem se vydali směrem k lodi.

"To by mě fakt zajímalo kde by mohl bejt." Řekl Peter když si vytahoval WOLKMANA. "Já nevím. Snad bude v pořádku." Odpověděla Gamora. "Hele nechceme si něco zjistit o tom Adamovi?" Dodala. "Mohli by jsme ale až za chvíli." Řekl Peter a sedl si na gauč. Očividně nechtěl být rušen. Gamora mezitím vystoupala nahoru do patra. "Tak to budu muset udělat sama." Povídala si pro sebe Gamora. Sedla si k počítači a začla hledat. "Adam bla bla bla bla ach jo tady nic není!" Rozkřikla se Gamora. Naštvaně se zvedla ze židle a přecházela z jedné strany lodi na druhou. "Alespoň něco! Vždyť někde být musí." Povídala si. "Co to tady vyvádíš? Člověk si ani nemůže odpočinout, si tu loď řiď sama!" Řekl naštvaný Peter. "No tak promiň ale mě to celé příjde nějaké divné!" Řekla Gamora. "To bude dobrý." Řekl a přišel k Gamoře a obejmul ji.

"Tak pojď Groote někde ten Drax bejt musí!" Řekla Angee. Šli podél Xandarských ulic. "Já jsem Groot." Řekl Groot. "Jak jako, že jdeme blbě? Vždyť jdem dobře. "Já jsem Groot." Dodal Groot. "No tak dobře tak kudy máme jít?" Zeptala se Angee. "Já jsem Groot." Řekl Groot a zadíval se na Angee. "Co? Jak jako nevíš? Takže ty mi říkáš, že jdeme blbě ale sám nevíš kudy máme jít? Tak to je super!" Rozkřikla se rozčílená Angee. "Tak jdeme!" Dodala. Šli dlouho. Na Xandaru bylo spoustu ulic a vyznat se v nich bylo těžké. Chvíli šli až se Groot zastavil u fontány a začal z ní pít. "Co to zase děláš?" Zeptala se Angee. "Já jsem Groot." Řekl Groot. "Mě je jedno, že máš žízeň to musíš vydržet!" Řekla Angee. Ale Groot jí očividně nevěnoval pozornost a pil dál. Když Groot konečně dopil vydali se dál. Došli do ulic v kterých nebylo tolik lidí. "Tohle je přesně místo pro Draxe. Draxi!" Volala Angee. "Já jsem Groot!" Přidal se Groot. Šli dál. "Groote jsem zvědavá jestli za toho Adama dostaneme nějakou odměnu ehmm Groote?" Zeptala se Angee. Groot tam nebyl. "Groote!" Zavolala. "Groote!" Zavolala znovu. "Groot.." nestihla to ani doříct když jí někdo praštil něčím těžkým po hlavě. Angee omdlela.

Strážci Galaxie 3 Kde žijí příběhy. Začni objevovat