Záchranná mise

76 8 0
                                    

Peter nastavil loď tak aby na ně neviděli. "Musíme se dostat dovnitř." Řekla Gamora. Leny tam pořád pouze stála. Peter přiletěl tak blízko až se skoro Adamovi lodě dotýkal. "Nechám jí tu stát. Musíme projít z naší lodi na tu jejich bez toho aby si nás všimli ale zároveň bez toho abychom spadli do vesmíru." Řekl Peter a usmál se. "Dobře tak jdeme." Řekla Gamora a vyrazili. Projít z jejich lodi na tu Adamovo nebyl problém. Když přišli dovnitř uviděli pár stráží ale ty si jich nevšimli. "Už jsem tu jednou byla." Zašeptala Leny. "Cože?" Zašeptala Gamora. "Hele je jedno kdy a proč každopádně to tu znám." Šeptala Leny. A tak nechali Leny jít první. Loď byla obrovská a projít jí trvalo dlouho. "Jakto, že tu nikdo není?" Zeptal se Peter po chvíli. "Já nevím. Pravděpodobně někam jeli. Mami běž vyřídit ty stráže u vstupu. Myslím, že to bude jediná obrana na lodi." Řekla Leny. Gamora se vydala tím směrem kterým přišli. Přišla za nimi. Okamžitě na ní namířily pušky. Ona jim je ovšem vykopla z rudou. Jednomu strážci probodla hrudník nožem a druhém zlomila vaz. "To bylo lehký. Řekla si pro sebe. "Gamoro pojď sem!" Volal Peter na Gamoru. Gamora se rozběhla za ním do řídící místnosti. Na zemi tam ležel Angee. Nebyla mrtvá byla pouze hodně zraněná. Ale nevnímala. "Angee! Prober se!" Křičel na ní Peter. "Vidíte to? Má na hrudi četné rány. Museli jí pořádně zbít." Řekla Leny. "To je teď jedno. Musíme jí pomoct." Řekla Gamora. Angee odnesli na nedaleké lůžko kde jí ošetřily jak nejvíc to šlo. Peter mezitím šel prozkoumat loď. "Na na na na..." Zpíval si Peter u zapnutého WALKMANA. Našel pár pušek, bomb a všeho možného což by se mohlo hodit. "Petere jak se ta loď řídí?" Zeptala se Gamora přicházejícího Petera. "Ty chceš letět touhle lodí? Vždyť je obrovská!" Odpověděl Peter. "Jakoby ne ale chci to aspoň vědět." Řekla Gamora. "Já to ale nevím." Řekl Peter otráveně. "Hele mohli by jste toho nechat? Spíš bych se chtěla zeptat jestli si tu někoho našel." Řekla Leny. "Ne nikdo tu není. To znamená, že Groota a Draxe odvezli." Řekl Peter. "Tak to je budeme muset najít." Dodala Leny. Poté Angee přenesli do jejich lodi a odletěli. V lodi nebylo nic zajímavého.

"Určitě už jsou na mé lodi." Řekl Adam. "Ano pane." Řekl jeden ze strážců. "Budeme je muset sledovat. Je to jediná možnost." Dodal Adam. "A co chcete dělat s tou větví a tím fialovým chlapem?" Zeptal se strážce. "Ty budeme ještě potřebovat." Usmál se Adam. "Dobře pane." Řekl stráže a odešel.

"Ehm kde to jsem?" Zeptala se zmateně Angee. Nemohla se skoro ani hnout. Byla příliš unavená. "Jsi na naší lodi." Řekla Gamora která seděla vedle ní. "A co Groot a Drax!?" Vykřikla Angee. Prudce se posadila ale v tom ucítila prudkou bolest na hlavě od ran. Gamora jí pomohla si zpátky lehnout. "Ti bohužel na Adamově lodi nebyly. Adam si je odvezl pryč." Řekla Gamora. "Co se to se mnou stalo?" Zeptala se Angee. "Pravděpodobně tě brutálně zbili. A teď musíš spát." Řekla Gamora. Angee zavřela oči a usnula. Gamora odešla za Peterem. "Probudila se." Řekla Gamora. "No super tak jí řekni ať se dá honem do kupy protože to řízení je fakt už namáhavý!" Vykřikl Peter. Gamora se začala smát. "No vidíš a prej, že Angee nepotřebuješ." Řekla Gamora se smíchem. Peter už neodpověděl. Leny si mezitím procházela loď. "Ty vole ty tu maj ale bordel." Řekla si pro sebe a usmála se.

O 3 dny později:

"Angee pojď sem." Volala Gamora. "No co je?" Přikulhala se Angee. "Musíme znovu letět." Řekla Gamora. Angee kývla a těžce si sedla k řízení lodi. Byla už v pořádku ale stále kulhala a při chůzi se musela o něco opírat. "Našli jste něco o tom Adamovi?" Zeptala se Angee když vzlítávali. "Ne. Je to jako kdyby se po něm slehla zem." Odpověděla Leny. "Musíme ho najít. Přece se jen tak nevypařil." Řekla Angee nechápavě. "Jo no." Řekla Leny. Chvíli jen tak letěli a mlčeli. "Co to za náma je?" Zeptal se Peter. "Nevím." Řekla Angee a otočila se na Gamoru. Ještě než stihla cokoliv říct začali po nich střílet. Angee a Peter prudce zrychlili. "To bude asi Adam." Zakřičel Peter. "Asi jo no." Řekla Angee s posměšným přízvukem. Angee rychle připravila kulomety. "Jdeme na to!" Zařvala a začala pálit. Peter se mezitím snažil držet kurs. "Kde je nejbližší skok?!" Zařval na Gamoru. "Asi 200 mil odsud." Zařvala Gamora. Leny se mezitím něčeho chytla. Postříleli většinu válečných lodí ale přesto jim přišlo jako by se lodě doplňovali.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 08, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Strážci Galaxie 3 Kde žijí příběhy. Začni objevovat