"Hotovo?" zeptala se mně Victorie přikývla jsem a šla jsem za ní do obývacího pokoje. Dva kufry které jsem celou dobu držela jsem položila na stůl který, byl uprostřed obývacího pokoje. "Otevři to" rozkázala mi Victorie a já jí poslechla a oba kufry s bankovkami jsem jí ukázala. "Dobrá práce" pochválila mně Victorie a po chvíli dodala " jako vždy" poté odešla do svého pokoje i společně s kufry.
Sedla jsem si na gauč a pustila jsem si TV jely nějaký kraviny ale, já tomu moc pozornosti nevěnovala protože, jsem slyšela že, z Jenni pokoje jde nějaký hluk. Poznala jsem že, je tam i její přítel Dominico kterého, neměl nikdo z nás rád krom Jenn. Vím že, bych se neměla radovat nad tím že, se hádají já jen prostě, si myslím že, Jenn by si zasloužila někoho mnohem lepšího než je právě Dominco. Najednou utichly hlasy a slyšela jsem jen prásknutí dveří, rychle jsem odvrátila pohled a dělala že, jsem je vůbec neposlouchala a věnovala se dál TV. Domico rychle odešel a dělal jako kdyby mě vůbec neviděl ale, to dělal i když se s Jenn nehádali. Hned potom co Dominico odešel přišla do obývacího pokoje Victorie " že by se snad rozešli?" prohodila jsem na ní s úsměvem, ona mi úsměv vrátila a řekla " kéž by" pak dodala " nicméně přišla jsem ti říct že, v 7:00hod přijede celá Yakuza měly by jsme se nachystat " a s těmi to slovy zase odešla. Yakuza byla největší mafii v Asii, vládla tomu napůl Američanka a napůl japonská kráska Ouren Ishi která, byla nejobávanější. Se zabíjením začala v pouhých 10let hned po tom, co viděla Naggatyho tehdy největší bosse v Asii jak zabil a znásilnil před jejíma očima její milovanou matku. Ouren tehdy slíbila že, se Naggatymu pomstí a to, taky ve13 let uskutečnila. Měla štěstí Naggaty byl pedofil, v jejich 15 let se stala nejlepším zabijákem v Asii. Teď ovládla celou Asii a chtěla Rusko. Naše Rusko. . .
Bylo přesně 7:00hod a já Jenn i Victorie jsme byly přichystaný na naší návštěvu a to Yakuzu. Všechny jsme byly oblečený v černé což, byla taky naše barva. Najednou se rozezvonil zvonek a my všechny jsme věděly že, je to Yakuza. Victorie se nadechla a šla otevřít my zatím počkaly s falešným úsměvem v jídelně která byla snad největší místnost v našem domě protože, se tu pořád konaly nějaký porady. Slyšely jsme jak se Victorie a Ouren zdraví pak jsme tam zaslechly dva naprosto neznámy hlasy . Victorie přišla s Ouren a ještě se dvěma dívky které, jsem vůbec neznala. Po pravici dívka začala mluvit " Já jsem Sofii " řekla a podala mi ruku " Jessica" odpověděla jsem bez nějakýho náznaku přátelství a pak se ozvala po její levici " Gogo Yubariy" řekla a podala mi ruku a já opět opakovala svoje jméno "Jessica" a pak se představila Jenn. O obou dívkách jsem už i slyšela tahle Francouzka Sofii je Ourenina právnička a rádkyně ale také dobrá přítelkyně zato Gogo je její ochránce který, by za Ouren dala i život. Na to že je Gogo pouhých 16let má na svědomí víc jak sto životů. Všechny jsme zasedly ke stolu a Victorie do čela.
" Jsme velice rády že, jste nás dnes přijaly " řekla Ouren a podívala se na mně a i na Jenn. "Jste u nás vždy vítaný" odpověděla jí Victorie s falešným úsměvem. "Samozřejmě " odfrkla Ouren a pokračovala " Victorio, vždy jsme s vámi vycházeli v dobrém. A proto ti teď něco navrhuji " odmlkla Ouren a Victorie řekla " pokračuj " a Ouren pokračovala " Chci Rusko, tahle zpráva se ti už určitě musela dostavit, chci ho. A jak moc dobře víš, vše co chci taky dostanu. Ale, jelikož nechci s tebou problémy, s nikým z tvé Mafii. Co takhle by jste řekly na to že, by jsme si Rusko rozdělily? " Ta ženská se mi vážně snad jen zdá, s tímhle nemůže Victorie souhlasit. Naše je Evropa a její Asie, nemůže jen tak přijít a říct že, chce Rusko. Victorie se zasmála a podívala se na ní " Ouren, příjdeš do mého domu a řekneš mi Victorio, víš já si beru vše co chci a teď jsem si usmyslela že, chci Rusko..." Ouren jí skočila do řeči a řekla " Nechci celé Rusko, chci jen půlku. Než se k čemukoliv unáhlíš dám ti čas na rozmyšlenou" Ouren, Sofii i Gogo se zvedly a nakonec Ouren řekla " Tak se zatím mějte " a odešly.
Victorie nic neříkala jen se zvedla a šla si pro skleničku s Whisky, nalila to do sebe a řekla " musíme se připravit, Ouren to nenechá jen tak " " myslíš že, se začne válka o Rusko?" řekla Jen a v jejím toně hlasu bylo poznat že, by si přála aby Viktorie odpověděla ne, přála bych si to vlastně i já ale, vím že, to není pravda. Ouren si začala hrát s ohněm a jak je známo tak se spálí, jako kdokoliv kdo si začne hrát s námi. . .