Takže dneska jsem se rozhodla popovídat si o jednotlivých věcech a jaké mám na ně názory. První věcí jsou imagines. Doufám že vás to pořád baví, a také bude bavit do budoucna. Ale tou věcí, o které bych chtěla mluvit je, že mi už ani nepřijde vtipné, jak se jednotliví členi chovají.
Jin: milovník jídla, Gregor - vymyšlená postava, která se snaží být Jinovým sluhem, Pink Princess a vášnivý kuchař.
Suga: spáč, většinu času v kapitolách prospí, spí všude, usne u všeho, a je tak zkrátka nudný.
Namjoon: lidská katastrofa, všechno rozbíjí a vždy musí něco zkazit.
Hoseok: hrozné sluníčko, je milý a je prostě normální.
Jimin: "perverzák", všem se musí chlubit se svými abs, rád by chodil všude bez trička a podobně.
Taehyung: všichni ho mají za mimozemšťana, i když mě to připadá nudné, většinou nic neví, a je tak zvaně "hloupý" v kapitolách.
Jungkook: hotové dítě, i když Jungkook je už dospělý a my bychom z něho pořád neměli dělat malé dítě, má rád capri-sone a nejraději by žil s Taem než s tebou. (i přesto že jsi jeho holka)
A tohle jsou role jednotlivých členů v kapitolách. Prosím vás neberte to nějak vážně a ani jako nějakou narážku, je čistě můj názor a myslím si, že každý má právo na svůj názor a jeho sdělení. Jen mi přijde, že to ani není moc vtipné (tedy aspoň u mě) a co jsem viděla, tak u některých autorů je to fakt hezké a vtipné.
ČTEŠ
bts imagines
Humorv této knížce najdeš různé originální nápady, jak se žije s bts, ale taky nějaká vtipná fakta. pokud se ti takové knížky líbí, tahle je přesně pro tebe! <3