" HET WAS ALLANG VERLEDEN TIIIIJJJJJJD " zingt Alima terwijl Amina gekke addlips gooit. Ze twerken en juichen wanneer Lil kleine begint te rappen. Hun moeder komt binnen stormen met een wasmand vol kleren in haar handen. "A WILLIEEEE, WAT JULLIE DOEN? Wollah dit isch schande!" Schreeuwt hun moeder. Amina en Alima gillen kr hard en proberen de slippers die met 120 km per uur naar hun worden gevuurd te ontwijken. "GA DIEZE KAMER OEPRUIMEN, NU" Schreeuwt hun moeder. Ze zuchten beide. "Jaaahaaaa" zegt Alima. Hun moeder loopt de kamer uit. Het is even stil... 5 seconden later: "HAHAHAHAHAHA, WLH JE HAD HAAR GEZICHT MOETEN ZIEN" zegt Alima. "Bro, ik heb haar gezicht toch ook gezien?" Zegt Amina met een vies gezicht. "Jij doet kr stoer hè? Wacht maar ik ga Fadim vertellen dat je hem loevt als je niet normaal gaat doen" zegt Alima. "NEE AJB, NIET DOEN WLH IK DOE ALLES" schreeuwt Amina. "hahaha, oké dan. Jij gaat me jouw croptop gunnen, G" zegt Alima met een gemeen gezicht. (Amina zet een tjoerie) "MTSJJ" "Watser!?? Wat! Wat!?" Zegt Alima. Amina loopt naar haar bed en zit op haar skeere iPhone 6s met gebroken beeldscherm. "Wesh ga je die tel ooit nog maken wella??" Zegt Alima met een opgeheven wenkbrauw. "Ewaja, als jij me payed... dan wel" zeg Amina. "Tsss" zegt Alima. Ze praten nog even over zuster bullshit en vallen uiteindelijk in slaap.
Next day
"ALIMA, AMINA, OPSTAAN!!!" Ze worden wakker en doen hun ochtend routine en doen hunt outfitjes aan enz. (Zie omslag voor outfit) Ze lopen naar beneden en gaan aan tafel zitten, wachtend op hun ontbijt.
Nadat ze hebben gegeten gaan ze snel naar school.8:15
Pov alima:
"Ewaaa zinaa" zegt Fadim tegen Alima. "Heyyyyy Fadim, hoe gaat het" zeg ik. Amina kijkt me vies aan. Alleen omdat ze al 2 jaar lang een erge crush op deze stinkdier heeft.. pffff! "Ga je me ooit nog je nummer gunnen of wat?" Zegt Fadim. "Nee, nee.. dat verdien jij niet" zeg ik. "Oké, gaan we zien." Zegt Fadim. Wlh hij heeft echt mooie krullen 😍. En zijn ogen!!! Masha allah! De bel gaat en we gaan naar de les. (Ik skip ff al die lessen want dat is btje saai)
Pov Amina:
Het is pauze en ik loop naar mijn kluisje. Ik zie een groepje jongens staan. Ze kijken naar me kontje.. Pff ik weet dat ik een mooie kont heb gekregen van Allah, maar Allah maakt alleen maar mooie dingen toch? "Zien jullie het goed" zeg ik. "Wat doe je zmr stoer a hoertje" zegt een onbekende jongen die kr lelijk en dik is. "Begin je bek te houden a speklap, ik frituur jou a lelijk schepsel. TFOE!" Zeg ik. Ik zeg je eerlijk.. ik voel me echt goed nu ik dat heb gezegd wejoow. "WRM PRAAT JE GROOT A KR KECH" zegt die bolle onbekende die zo onbelangrijk is voor deze wereld dat de regering denkt dat hij izjien varken is die nog moet afgeslacht worden. Hij pakt me bij me arm, maar ik probeer hem te klappen. Hij ontwijkt het helaas, maar ik moest wel lachen want zijn onderkin bewoog mee. Wlh is net een pudding. "Doe normaal izan" zegt een andere onbekende jongen die KAPOT lkr is..
Hij gaf hem een vuist! Damn! 😍
Die bolle ploft op de grond. "Wauw, bedankt! Hey, wil je me nummer? Ik wil dke best geven hoor.." zeg ik. "Tfoe! Jij bent een schande voor mijn geloof, je loopt half naakt op school zonder schaamte voor de jongens die hier rondlopen.. Mensen die geen respect hebben voor vrouwen zullen je de waarheid vertellen en dat is dat je een goedkope slet bent.. Jou nummer? Ik kots al" zei hij. "What the fuck!" Alle jongens lachen me uit en roepen: "KECH!" zelfs een tatta.. "GA JE KAASTENEN WASSEN OFZO! A VIEZE KNOFLOOL. JE STINKT!" zeg ik terwijl ik de gang uitloop..RINGGGGGGGG
De bel is gegaan, de pauze is voorbij, maar ik heb geen zin meer in school dus ik besluit weg te gaan uit deze stinkhol en ga naar de stad met me bitch Ilham.
Whatsapp berichten Amina <> Ilham:
A: Faka Ilham, welke verdieping ben je?
I: AAN HET TYPEN...
A: A slak doe sneller typen!
I: ik ben verdieping C met Amir, wrm?
A: Hewa, kom we gaan stad
I: maar ik ben met Amir !!!!
A: Dus? Amir likt elke bitch dr kontje, kom gwn dan wordt het litttt 👅👅💦
I: aii, ik kom naar A, ik meet je daarrr
A: ben er al.
JE LEEST
Alima en Amina - part 1
RomanceAlima(16) en Amina(16) zijn de 2 kechs uit de klas 4A. Ze zijn opgegroeid met alleen hun moeder en elkaar als tweeling. Zullen ze een schande blijven voor hun geloof? 🤔 Zullen ze op het juiste pad terecht komen? Ze krijgen met veel slangen te maken...