leugens deel 9

13 4 6
                                    

Pov jungkook
Ik moet je wat vertellen.

charis die dacht dat jungkook ik hou van je zou zeggen is dat zo zou jungkook ik hou van je vertellen.

Pov jungkook
Ik moet je wat vertellen ik weet als ik je dit ga zeggen dat je denk ben je daar niet tejong voor maar ik wil je uitnodigen voor mijn trouwerij.

Pov charis.
G.G.G......ga je trouwen met wie.

pov jungkook.
Met bella ik vond haar echt weer leuk dus toen besloot ik om met haar tegaan trouwen.

Pov charis.
wanneer is het dan.

Pov jungkook.
We wouden zo snel mogelijk trouwen dus morgen al.

Pov charis.
Ja leuk ik kom maar ik moet nu gaan.

Charis was in jungshook ze had  allemaal tranen in haar ogen ze kon het gewoon niet geloven dat jungkook ging trouwen met bella.

De volgende dag....

Bij de trouwerij....

Iedereen was er heel bts en veel meer mensen en iedereen ging op hun plaats zitten en de bruid kwam ze begonnen allemaal tekijken maar charis zat huilend en teleurgesteld naar jungkook tekijken jimin zag dat ze zo naar jungkook zat tekijken dus jimin tikte iedereen aan en heel bts zat tekijken behalve jungkook ze wisten niet wat er aan de hand was.

De man die vroeg jij jeon jungkook wil jij de man van bella de boer zijn enzo..

De man
heeft iemand hier bezwaar tegen.
Nee zo verklaar ik ze nu tot.......

Pov chehe
Charis wachtttt.

jimin en jin rende achter haar aan .

Pov jin
Wat is er waarom ren je weg charis.

pov charis
Nou ik wil er gewoon niet bij zijn hij verdiend haar niet.

Pov jimin
Ben je op jungkook verliefd.

Pov charis
Nou ja ik vind hem leuk echt heel erg maar ik moet hem gaan vergeten en ik kom niet terug naar de bruiloft.

Pov jin
Okey wij gaan terug ga maar wat uitrusten.

terug bij de bruiloft.

Pov rm.
Nou jk ben blij voor je kleintje.

Pov jungkook
Wat was dat zo net jin.

Pov jin
Gewoon iets en als je haar wil spreken ze is buiten.

jungkook liep naar buiten.

Gesprek tussen jungkook en charis voor de duidelijk heid het gaat elke keer om de beurt eerst is jk en dan charis.

Waar sloeg dat op charis.

Nou ik kon het gewoon niet aanzien.

Als je het niet kon aanzien wrm was je dan gekomen.

Nou gewoon je vroeg het.

Ja dus ik had je nooit moeten vragen.

Weetje ik dacht dat je eindelijk zou zeggen ik hou van je maar ik had het fout je wou dat ik naar die stomme bruiloft zou komen.

Hz dacht je dat ik heb je nooit leuk gevonden.

Echt maar jungkook ik hou wel van je echt.

Charis het is beter dat we elkaar niet meer zien.

Jungkook wacht

Nee het is beter zo.

jungkook liep weg en het ging regenen charis liep weg van de bruiloft en ezme en cheche zochten charis maar konden haar niet vinden dus gingen ze stoppen met zoeken.
Charis was ondertusen in de vliegtuig gaan stappen.

Jungkook was blij hij was gelukkig.

Charis die bleef wel drie jaar weg ze waren haar helemaal vergeten.

nieuwe school nieuwe liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu