Episode -2 Tıpkı Kardeşimi Gibi

448 46 28
                                    

Evet bu hikayede biraz saçmalayabiliyorum. Olsundu.

~Nefes

"Neye borçluyuz bu mutuluğu?" diyerek yanıma geldi Poyraz.

"Hiiiç. Öyle komik bi' an geldide aklma o yüzden yani."

"Anladım."

Okulun bahçesinde oturmuş bizimkileri bekliyorduk. ve benim yakışıklım ay aman Tahir de herzmanki gibi karşı kamelyada oturuyorlardı arkasdaşlarıyla.

"Aha geldi bizimkilerde. Hi guys bro." diyerek yumruklerını tokuşturdular Muratla. Murat yanıma yaklaşıp yanağıma bi öpücük kondurdu.

"Selam. Naber bacımsu?" gülümseyerek yanağından öptüm.

"Ben iyiyim. Sen böcüğüm?"

"Yuvarlanıp gidiyoruz öyle napalım." gülümseyip kafasına geçirmemle saçlarıma bi öpücük kondurdu.

Cebimdeki telefonun titreşmesiyle çıkardım ve gelen mesaja baktım.

"Çok güzel gülüyorsun..."

"Sende çok güzel bakıyorsun..."

Ders zilinin çalmasıyla hepimiz ayaklandık ve sınıfa doğru yol aldık. Sırama geçip oturduğumda Poyraz da hemen yanımdaki yerini almıştı. Cam kenarında oturduğum için sırtımı duvara yasladım. Sırtımı duvara yaslamamla Poyrazın sırtını göğsüme yaslaması bir olmuştu. Bende ellerimi saçalarına daldırdım ve saçlarıyle oynamaya başladım.

İçeriye metemetik hocamızın girmesiyle hepimiz ayağa kalktık. Gerçi bizim ayağa kalkmamıza izin vermezdi ama biz yinede kalkardık ayağa. Neden? Çünkü biz saygılı öğrencileriz(!) İlk defa bi matematik hocamı seviyordum. Lez olsaydım bu kadınla yatardım kesin. Boyu kısa olmasına rağmen çok tatlı ve çok güzel bir kadındı. Uzun kirpikleri siyah denilecek kadar koyu olan gözleri ve fiziği. Tek kelimeyle tam bir Dehşet-ül Vahşet bir karıydı.

***

Yorucu bir günün sonunda yatağımda yatıyordum. Tabiri caizse panda gibi yuvarlanıyordum. Telefonuma bildirim gelmesiyle telefonu elime aldım. Murattandı.

"Bacımsum benim."

"Kankitoların en güzeli."

"En sevimlisi."

"En ballısı."

"Yine ne oldu."

"Hiiiç. Hiçbişey. Bi şey mi olması gerekiyo seni övmem için bacımsumcum."

"Evet."

"Ben hiç öyle birimiyim Nefes aşk olsun sana. Ha aşk demişken kızım ben bu Elif için ölüp bitiyorum ama haberi yok amk."

"Oh olsun sana! Kızı terk etmeyecektin. Sen bu gidişle evde kalırsın Murrtiii."

"Ben ve evde kalmak. Gerçekten ikisi yan yana bişe duramıyor. Hem bi' kere okuldaki kızların gözü hep bende."

"Diyorsun."

"Diyorum!"

"Ne diyecektin sen bana?"

BENİ GÖMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin