Gözlerimi açtığımda horlama sesi duydum. Kafamı yana çevirdiğimde Saniye Hanım Teyzecim horluyordu. Zaten bütün gece onun horlamasına uyanmıştım.
Flashback~
Tahir sakinleşmişti eski neşesi yerine gelmişti en azından. Biz Asiye Ablayla meyve soyuyorduk. Tahir ve Mustafa abi meyveleri sömürüyorlardı.
Meyveleri soyduktan sonra tabakları mutfağa götürüp yıkadım. Geri içeri geçip koltuğa oturdum. Tahir bana bakıp göz kırptı anlam veremediğim bir şekilde.
Göz kırptıktan sonra esnemeye başladı Tahir. Yalandan esnedi tabiki.
-" Ay ne çok uykum geldi" dedi annesine bakarak. Saniye hanımda napıyor bu salak der gibi bir ifade vardı.
-" E git yat uşak" dedi Saniye Hanım.Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Tahir sinirleniyordu git gide.
-" Hep beraber yatalum diye şey ettum" dedi Tahir dudaklarını büzerek şuan ısırmamak için kendimi zor tutuyordum.-" Feribottaki kızlar gibi ne dudağunu büzeysun delu" dedi Saniye Hanım.
-" Feribot ne alaka ana" dedi Murat.
-" Facebok demek istiyi da diyemiyi" dedi Asiye abla ama kendi de diyemiyordu.-" Bırakın şimdi boku hadi yatalum" dedi Tahir.
-" Abi ne istiysin birlikte mu yatalum" dedi Fatih. Tahir Fatih'in kafasına vurdu.
-" Sussana gerizekalı niye sizle yatayum ben" dedi. Mustafa abi bu olanları gözünü açmış bir şekilde izliyordu.-" Ha iyi dedun oni yatalum hayde Mıstafam" dedi Asiye Abla. Tahir yüzünde zafer sırıtışıyla Asiye ablaya göz kırptı.
-" Biz alemlere akayruz millet hayde görüşürük" dedi Murat.Fatihle ikisi dışarı çıktı. Mustafa abiyle asiye ablada yukarı çıktı. Şuan üçümüz sessizce oturuyorduk Tahir'e baktığımda bacağını sallıyordu sinirden.
Aradan birkaç dakika daha geçtikten sonra Tahir ayaklandı artık. Annesinin yanına giderek ellerini öptü.
-" Annecim hadi sende yat geç oldu" dedi.
-" İyi he tamam yatayrum. Ne yatmakmuş arkadaş" dedi Saniye Hanım.Tahir'le Saniye Hanım ayağa kalktığında bende kalktım. Saniye Hanım odasına doğru ilerledi. Biz Tahir'le arkasından gülüyorduk. Saniye Hanım arkasına dönüp bize baktı.
-" Ula kizim gelsene" dedi Saniye Hanım.
-" Nereye" dedi Tahir.
-" Ne nereye yanumda yatacak" dedi Saniye Hanım.
-" Ana benim odamda yatar" dedi Tahir.
-" Ula gerizekalu uşak evlenmeden olmaz kudurdun mu" dedi Saniye Hanım, Tahir'e vurarak.Beni kolumdan tutarak odasına soktu. Hayaller hayatlar kısmı işte. Bütün gece de Saniye Hanımın horlamasıyla geçmişti. Doğru dürüst uyuyamamıştım.
Flashback SON~
Yavaşça yataktan kalkarak odadan çıktım. Asiye abla mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.
-" Günaydın abla" dedim gülerek.
-" Günaydun ablam" dedi.
Yanına giderek kahvaltı hazırlamaya yardım ettim. Sofrayı kurduktan sonra Asiye abla Mustafa abiyi uyandırmak için yukarı çıktı. Bende son kez sofraya baktığım da domates salatalık eksikti.Dolaptan domates salatalık çıkarıp doğramaya başladığımda gülme sesleriyle merdivene baktım. Tahir kucağında Balım ile gülerek aşağıya iniyordu.
-" Günaydın sevgilim" dedim gülerek.
Tahir mutfağa gelip boynumu öptü.
-" Günaydın yavrum" dedi.Domates salatalığıda hazırlayıp masaya koydum. Ardından zaten herkes sofraya geçti. Güle oynaya güzelce kahvaltımızı yaptık. Bugün otele geçmemiz gerekiyordu. Geziye başlıyacaktık. Yukarı çıkıp üstümü giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEVÂ
Teen FictionHayat akarken; iyi veya kötü, güzel veya çirkin, doğru veya yanlış, mutluluk veya hüzün, avucunuzdaki kelebek gibi senin elinde...