Evet bu konumuzda 5 deeeeen 1 eee gidicez.
5 NUMARA:Evet bu kişi hani ilk bölümlerden hatırladığınız üzere bizim sarışın bomba ona o kadar önem verdimki inanamazsınız cidden diyorum.Onun için ailemle kaç kere kavga ettim ama işte yapıcak bişi yok belki daha sonra size onu daha çok anlatırım neyse...
4 NUMARA:Çocukluk aşkım... Bildiğin çocuk ama haa 1.sınıf ne beklion aga neyin ne olduğu bilinmeyen sularda yüzdüğümüz zamanlar (Sanki gençlerin şimdi çok farkları var) Neyse adı Kardelendi ilkdi o yahu ilk sevgilimdi her tenefüste okulun bodrumunda buluşurduk konuşur yanaklarımızı öper utanır kaçardık.Ah ah çocukluk sonra annesi kalp krizinden öldü ve benden ayrıldı yani sanırım öyleydi bilmem ankara ya her gidişimde böyle birini hatırlıyomusunuz biliomusunuz derdim ama bulamazdım neyse yapıcak bişi yok.
3 NUMARA:Evet geldikmi buna ne diyeceğimi bilmiyorum bu kişi ona karşı ümitler hayaller beslediğim biriydi aslında ben çok hayal kurarım ama ilk kez onunla BİRLİKTE hayal kurmuştuk.Ama tabii sonra birlite kararlaştırarak ayrıldık(tabe tabe birlikte karar almışlar)Şu an sevgilisi var ama yinede konuşuyorum güzel tatlı kerestem bunu oku diye ona yolluyacağım ve bu duruma gelince okuduğunda bilsinki onun mutluluğu benim mutluluğum insanların mutluluğuna karışmam ama ayrıldığında benim olacaksın :3 :D
2. NUMARA:Annem benim bu numarayı sana yakıştırdım arkadaşlar sevgili okurlar bi gün herkesi anlatıcam size emin olun bu güzel olucak ama bu annem yani lafa gerek varmı sizce ? tamam ses çıkmadığına göre yok ....
1 NUMARA:İşte geldik bu hayattaki en değerli kadınıma.Benim güzel mi güzel ablam evet yanlış okumadınızmı yada sağırlar yanlış duymadınız yada dilsizler aman neyse işte evet nerde kalmıştık ha ABLAM benim güzel yardım sever şeytan kuyruklu melek yüzlü şeytan çekiciliğinde melek tatlılığındaki ablam o olmasa ben naparım arkdaşlar şimdilik sadece bunu bilim o benim bu dünyadaki en değerlim ben onsuz yapamam....