Sementara nayeon membalut kaki jungkook yg sakit itu.Lalu suga oppanya duduk di sebelah jungkook yg sakit itu.Dngn hati suga mncuriga.
"Ni siapa pulk ni nayeon?"tnya suga dngn muka yg pelik
"Ouhh ni kwn nayeon la abg eheheh"melihat ke muka oppanya.
"Ooo...apa nama kwn nayeon ni"tnya suga buat kli ke 2"smbil melihat ke muka jungkook yg thn skit di kakinya.
"Nama dia jungkook dia berasal dri busan umur pulaa 15 thun"smbil meletakkn ubat di perut jungkook yg skit.
"Yaaa jungkook"smbil menepuk blkng jungkook.
"Tpi knp dia ada kat sini omma dia tk mrh ke dtng rumh kita mlm2 ni?"soal oppanya.
"Dia ni kena buli tadi di luar rumh kita ni haaa,nayeon tngk kesian dia kena buli so ape lagi nayeon tolong laa dia tuuu kesian dibuatnyaa"jwb nayeon.
"Ooo mcm mne pulk dia kena buli ni dik"tnya lagi suga.
"Adoii oppa aku ni bnyk tnya laa pulkk,rse nk tumbuk je oppa ni.bisik dlm hati.
"Oooo mcm nii"lalu nayeon menceritakan kejadian itu smpai A ke Z.
"Wahhh~ beraninyaaa adik oppa niii"membuat mata oppa bersinar.
"Menyampah pulk dibuatnyaa kerana oppanya puji dia di dpn jungkook itu"bisik di hati nayeon sambil memandang oppanya dngn tajam.
"Ehh knp tngk oppa mcm tu,thu la oppa ni hnsem AHHAHA"jwb oppanya.
Lalu jungkook melihat gelagat 2 beradik sedng bergura itu membuatkan jungkook tersnyum lebar.
"Knp pulk jungkook ni snyum sorng2 ni?"menjeling jungkook.
"Ahh tkde apa2 pun"snyum ke arah nayeon.
"Kalau mcm tu mri la sye hntrkn awak blik, nanti risau pula omma dan appa awak dibuatnya".
"Betul jugk tu"memdng ke arah kakinya yg luka.
"Nayeon~ hati2 tau bawa kereta tu"suga memndng tajam ke arah nayeon.
"Nae~oppa"jeling.
Nayeon pun mula la start keretanya yg berwana merah berkilau itu.
"Awak oky tk ni nmpk mcm pucat je"melihat ke arah muka jungkook.
"Hmm..tk de apelah saya oky je ni cuma penat sngt"smbil snyum lebar.
"Rumh awak kat mana eh"tnya nyeon smbil fokus memandu.
"Ouh rumh saya kat simpang 3 tu pstu belok kanan haa nmpk laa rumah saya yg first skli "smbil menunjuk jari telunjuknya di hadapan.
"Oky2"tersnyum lebar.
Seleps 10 minit perjlnan ke rumah jungkook.
"Yahhh dh smpai punn"toleh ke arah jungkook.
"Aigooo dia tidur la pulk sbb tu snyp je dri tadi"gelak dlm hati.
Lalu nayeon menepuk tngnnya di bahu jungkook menandakan ia mahu mengejutkan ia dri alam mimpi.
"Ehh dh sampai eh?"tnya jungkook dngn mata yg kabur.
"Yee bagun laa cpt nanti omma dan appa awak risau"
"Ahh gomawo yaa nayeon~lain kali kita bertemu lagi yee"smbil membuat fly kiss😘.
"Alah ngada je dia tu"bisik dlm hati smbil membalas fly kiss yg jungkook buat tadi.
"Ahhhh dh2 nanti risau pulk ur parents"dngn melambai tngn.
"Yahh~" membalas lambaian nayeon.
Dalam perjalanan blik ke rumah nayeon mengambil masa 10 minit...
//SKIP//
DI RUMAH NAYEON
P.O.V NAYEON
"Tk sngka aku boleh jumpa namja yg bergitu kacak"meroyan.
"Ehh knp aku tk tnya dia tu skolah kat mana,rugi betul laaa nanti bila dia skolah kat tmpt lain nanti rmai la goda dia"membuatkan nayeon berasa cemburu.
"Knp pulk aku nk cemburu adoiii aku ni punnn, aku bukn lah yeochin dia pun"tmpar muka dngn kuat.
"Aduhh sakit nyer knp pulk aku tmpr muka aku sndiri huhuk"menanagis mnja.
Selepas nayeon meroyan tah apa2 tu tiba2 dia msuk la ke alam mimpi.
Sorry kalau tertypo AHHAA btw vote and comment tau :")
YOU ARE READING
[MalayVer] M.H.I.C
Romance(Slow update) Klu mahu mngetahui lagi kisah ini cpt2 la baca yee ehehehe Dan jgn lupa vote and comments yee;)(^•_•^)~ Jgn lupa pulk watak² dlm story ni >Jungkook >Nayeon >Ahli² BTS >Ahli² Twice >Family Jungkook >Family Nayeon