|1. Bölüm|
|544 kelime|
|"Shouko'nun sevdiği kişinin dikkatini çekebilmek için ilk sahte çiçeği bedenine eklemesi."|~
Uzun zaman boyunca, gözlerini kıpmadan incelediği çiçek çizimlerini beğendiğini, dudaklarına -onun bile farkında olmadan- yayılan gülümsemesi belli ediyordu. Uzun uzun seyrettiği ve bakarken gözlerinin kamaşmasına engel olamadığı sayfalar, renkli saçlı kızın bir hayli dikkatini çekmişti. Sağ omzunun arkasından önüne dökülen beyaz saçlarını, kulağının arkasına geçirirken onu keyifle izleyen kızı unutmuş gibiydi.
"Beğendin mi?" İşittiği ses, başını kaldırıp bakışlarını sesin geldiği yöne çevirmesini sağlarken buraya geliş amacını hatırladı. Kafasını kızıl saçlı kızı onaylarcasına aşağı yukarı salladığında nadiren sunduğu gülümsemesi, dudaklarını terk etmemişti.
"Çok güzeller," fısıltı gibi çıkan sesi, yanakları hafiften al rengine bürünmüş olan kızıl saçlı kızın mutlu olmasına neden oldu. Çok sık duyduğu bir şey bile olsa her iltifat alışında içinde tarifi zor bir mutluluk oluşuyordu. "Neredeyse onun kadar güzeller."
"Her neyse, birisini seç ki yapmaya başlasın. Çok yavaşsın." Sırtı, dövme modellerine bakan iki kıza dönük olan Katsuko sinirle solunduğunda iki yanı farklı renklere sahip kız onu başıyla onayladı ve ilk sayfalarda dikkatini çeken çiçeğin yerini aradı gözleriyle. Diğer çiçeklerin aksine pek küçük, zarif ve zayıf görünen pembe bir çiçek yer alıyordu sayfanın ortasında. Minik olmasının yanı sıra sanki dohru yerde değilmiş gibi duruyordu diğer cüretkâr çiçek çizimlerinin arasında.
"Bunu istiyorum," dedi sol gözündeki küçüklükten kalma yarasını perçem ile azıcık gizleyebilmiş olan kız. "Ona çok benziyor. Ufak tefek bile olsa gözüme hepsinden daha güzel geldi."
Kızıl saçları omuzlarına uzanan kız gülümsemesini sürdürürken başıyla müşterisini onayladı. "Çok güzel bir seçim oldu. Başlayalım mı?" Shouko'dan onaylarcasına bir mırıltı işittiğinde eldivenleri eline geçirip Shouko'nun rahatlayabilmesi için uzanmasını ve uzun kollu kapüşonlusunun kol kısmını yukarı sıyırıp bileğini açığa çıkarmasını sağladı. Dövmeyi yapacağı yeri temizlemeye başladığında kül sarısı saçlı kızın yüzünü, kendisine çevirdiğinde bihaberdi.
"Vücudunda görünür herhangi bir yerde dövme yok gibi," diye söze başladı kollarını göğsünde birleştirip kaşlarını çatmış olan kız. "Oysa ki dövmelerle iç içe yaşıyorsun. Kollarında tamamen dövmeler olur sanmıştım." Eirika başını kaldırıp kendi göz rengine sahip olan kızın gözlerine baktığında dudaklarına yayılan gülümsemesine engel olamadı. Zik zaklı dişleri kendisini belli ettiğinde ve şirin gülümsemesi yüzünde yer edindiğinde Katsuko nefesini tutup bakışlarını kaçırdı.
"Şey, aslında canımı yakıyorlar ama ensemde çok küçük bir 'Crimson Riot' yazısı var. O kadın idolüm!" Bakışlarını yeniden uzanmış olan kızın bileğine çevirdiğinde tenini uyuşturmaya başlamıştı, konuşmasını sürdürürken.
"Yaptırmayı değil; yapmayı severim daha çok." Siyah kirpiklerinin ardına saklanmış olan yakutu andıran gözleri, kül sarısı saçlı kızın gereksiz yere heyecan yapmasına neden oluyordu. Kızıl saçlı kız başını yeniden kaldırdığında Katsuko, gözlerini kaçırmamak için büyük güç sarf etti."Ya sen? Sen yaptıracak mısın?""Pff, hayır. Belki... Bilmiyorum." Katsuko konuşmayı kestiğinde yeniden ona sırtını döndü ve dükkanda, duvara asılmış olan resimlere baktı. Değişik sembollerin, şekillerin resimleri yer alıyordu tablolarda. Bazı çerçevelerde buraya gelmiş olan müşterilerin, kızıl saçlı kızla ve burada çalışan diğer kişilerle çekilmiş resimledi vardı. Kızıl saçlı kızın yüzünde yer edinmiş olan gülümseme şirin geldi bir an için Katsuko'ya. Ancak kısa sürdü bu.
"Çok aptal çıkmışsın," dedi alay eden bir ses tonuyla."Uh... Peki?" Eirika'nın yüzü düştüğünde Shouko, yanında getirdiği kıza kötü bir bakış artı. Tıpkı 'Kapa çeneni' der gibiydi. "Dışarı çıkar mısınız? Çizmeye başlayacağım." Eirika'nın sözlerine karşılık Katsuko göz devirip bulunduğu odadan, müşterilerin dövme yaptırdığı perdeli odadan, çıktı ve yan taraftaki tekli koltuklardan birisine attı kendisini.
~
Katsuko-Katsuki
Shouko-Shouto
Eirika-Eijirou
İzuko-İzuku
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Flowers [Fem!TodoDeku+KiriBaku]
Fanfiction(devam etmeyecek) "Çiçeklere bu kadar aşık olduğunu bilmiyordum, bu çok güzel." •Genderbend AU •TodoDeku + KiriBaku •Boku no Hero Academia •girl's love, yuri, girlxgirl