Hey, hey, şakaydı

158 27 12
                                    

|3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|3. Bölüm|
|504 kelime|
|"Katsuko'nun ilk köpek balığı."|

~

İri, yakut gözlere sahip kız, üzerindeki koyu renk kapüşonlunun, sıcakladığı için, eteklerinden tutup onu havaya kaldırarak üzerinden çıkardığında ip askılı beyaz bluzu ile kaldı. Gözleri bir süre sonra, tüm gününü yanında geçiren kızla buluştuğunda bakışlarını kaçıran kisi sarışın olandı. Eirika omuzları sallanacak şekilde gülümsedi, bu içerisinde hâlâ kafasında yer edinen soru işaretlerini gidermek istemesini de barındırıyordu. "Mm, söyle bakalım." Bir adım yaklaşıp bluzunu düzeltti. Katsuko'nun bakışlarını yeniden kazanmıştı. "Müşterilerimi her seferinde kaçırarak ne kazanacaksın?"

Katsuko küçük bir "tch" sesi çıkararak başını diğer tarafa hızlıca çevirdi. "Kaçırmıyorum, onlar seni görünce kaçıyor." Eirika dudaklarını içeri kıvırıp parmak uçlarında sallanmaya başladığında sarışın kızın neden kendisine karşı böyle kaba bir tavır takındığını sorguluyordu.

"Pekala söylesene, neden burada -yapacak bir işin olmadığı hâlde- tatil günlerini benim yanımda harcıyorsun?" Sarışın olan çatık kaşlarını bozmadan, kızıl saçlıya ürkütücü olmasını istediği bir bakış attı.

"Özgür bir ülkede yaşıyoruz. Nerede istersem orada durabilirim."

"Bu sorumu cevaplamadı ama pekala," omuz silkerken dudaklarından bu kelimeler döküldü Eirika'nın ve bu, Katsuko'nun kaşının seğirmesine, daha sonra bir hışımla ayağa kalkmasına sebep olmuştu.

"Bu kadar rahatsızlık verdiysem gidebilirim. Sanki burada kalmaktan çok memnunum, boktan saçlı."

"Harika olur aslında. Lütfen yap bunu." Katsuko başta ona denilenleri sindiremedi, sonradan kenara bıraktığı hırkasını kapıp tıslayarak kızıla baktığında kızıl saçlı kızın gülümsemesini gördü ve bu biraz şaşırmasına, biraz da yumuşamasına neden olmuştu. Eirika kahkahalarının arasından mırıldandı, "Şaka yapıyordum, umarım çok üzmemiştir bu dediğim seni."

"H-hayır, dediklerin beni hiçbir şekilde etkileyemez." Eirika, henüz daha adını bile bilmediği kızın cümlesine "inanmış gibi yapacağım" bakışlarıyla karşılık verdi ve zik zaklı dişlerini ortaya çıkaracak şekilde kıkırdadı. Kısa süre sonra sarışın kız, kızıla yaklaşmaya başlamıştı. Onun dikkatini çekmek için omzunu dürtü.

"Baksana... Sanırım dövme yaptıracağım. Düşünmek için bir süre burada takılıyordum ama kararımı verdim. Yoksa hoşuma gidiyorsun diye burada vakit öldürdüğümü sanma. Bu aptalca ve sikikce bir düşünce.

"Oh," Eijiko kaşlarını çatıp bir süre düşünüyor gibi yaptı, ardından başını sağa yatırdı. "Pekaaala." Sarışın kız yerini aldı, kızılın yanına yaklaşmasıyla göbeğine bir köpek balığı dövmesi istediğini söyledi.

Oturduğu koyu kırmızı, josephine koltuk üzerinde, bir sanat eseri gibi durduğundan habersiz olan kısa, sarı saçlı kız, sarı ve uzun kirpiklerinin altından uyuşukça, kendisini bir süredir farkında olmadan izleyen kızıla baktı. Kirpiklerini birkaç kere kırpıştırdı ve karnına çektiği bacaklarını gevşetti. "Neye bakıyorsun? Acele etsene."

"Ah, ben sadece-" Eijiko başını sağa ve sola sallayarak kendisine gelmeye çalıştı. "Üzgünüm." Defterini eline aldı ve temiz bir sayfa açtı. Üzerine birkaç tane köpek balığı resmi çizdi, taslak hâlinde ve birçok farklı çizim stilinde. Sonunda sarışının istediği stili temize geçirdi, kâğıdı, titreyen kızın göbeğine yerleştirdi. "Sakinleş," dedi güven vermek istercesine. Kağıttaki geçici dövme, sarışının göbeğine geçince sarışın olan, yanan yüzüne inat, işini ciddilikle yapan kızıla bakmaya; eline aldığı cihazla Eijiko, dövmenin üzerinden geçmeye başladı.

Yarım saatin ardından işleri bitmişti. Bu süre zarfında sarışının başka şeylerle ilgilenmesi için ona adı ve kendi hakkında bilgileri sorma şansını kazanmıştı Eijiko ve gariptir ama, Katsuko'nun bu garip tavrının yanı sıra, altında yatan diğer yönlerini, cevizin kabuğu kırıp içini görmek gibi istemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fake Flowers [Fem!TodoDeku+KiriBaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin