{Tessa}
Vandaag is dag. Vandaag gaan Naomi en ik naar de SEX ACADAMY. Ik stop de laatste dingen in mijn koffer en haal de dildo's onder mijn bed vandaan en stop ze er ook in. "Pap kan je mijn koffer naar beneden tillen?" schreeuw ik dan van de trap af. Hij komt mopperend naar boven gelopen waarna hij mijn koffer pakt, even zeikt over hoe zwaar hij is, en hem daarna naar beneden tilt.
Niet veel later gaat de bel en staat Naomi voor de deur. Zij heeft gister al afscheid genomen van haar ouders omdat die vandaag moeten werken. Mijn ouders gaat ons brengen naar het Barteleus College waar we worden opgewacht door iemand die een praatje met mijn ouders gaat maken en ons dat daar de Sex Acadamy brengt.
"Heey bitch" schreeuwt ze en geeft een knuffel. "Heb je er een beetje zin in" zeg ik dan lachend. "Zullen we dan maar gaan dames?" zegt mijn moeder. We knikken beide en lopen met onze koffers naar de auto gooien ze in de kofferbak en gaan zitten in de auto.
Het is ongeveer anderhalf uur rijden. In de auto praten we wat over koetjes en kalfjes en vragen mijn ouders wat over de school. Dan stopt de auto en staan we voor een groot gebouw. "Dit moet het zijn" zegt mijn vader dan. We stappen uit en kijken om ons heen. In de verte zien we een man aan komen lopen, een knappe man. Naomi en ik kijken elkaar aan en we schieten in de lag.
"Goedemiddag, jullie moeten Naomi en Tess zijn. Ik ben Jackson en zal jullie ontvangen op onze school." We zeggen heb beide gedag waarna Jackson in gesprek gaat met mijn ouders die heel tevreden lijken en vrolijk knikken. "Dan is het nu tijd om afscheid te nemen" zegt Jackson. Ik geef mijn ouders een knuffel en we pakken onze koffers uit de auto. Dan lopen we achter Jackson aan het gebouw in.
"Dit is het schoolgebouw van Barteleus maar als je hier de lift neemt en dan een speciale code invoert kom je vanzelf bij ons terecht. De code krijgen jullie later nog." We stappen de lift in en na twee minuten gaan de deuren weer open en komen we in een grote ruimte terecht waar allemaal mensen in schooluniformen lopen. "Hier zijn de sleutels van jullie kamer, jullie zitten op dezelfde gang. Ook heb je hier je rooster die begint vanaf vanmiddag. Jullie kamergenoot zal jullie straks verder op weg helpen en jullie de verdere regels uitleggen."
We lopen twee trappen op en dan een gang in waar allemaal kamers zitten. "109 dat is mijne" zegt Naomi. Ze geeft me een knuffel en gaat dan haar kamer in. Niet veel later vind ik ook mijn kamer, 112.
Zodra ik mijn kamer binnenstap valt mijn mond open. Het is zo mooi en luxe.
Ik wordt opgeschrikt uit mijn gedachten door een stem. "Ook hallo". Lachend kijk ik de jongen aan. Hij ziet er goed uit denk ik bij mn zelf. "Heey ik ben Tessa" zeg ik dan. "Ik ben Thom aangenaam, zal ik je even wat dingen uitleggen over deze plek?" Ik knik en ga dan naast hem zitten op de bank. "Je hebt per dag twee theorie lessen en twee praktijk lessen, wat het is verschilt per dag. Wij hebben alle lessen samen en zijn dan ook gekoppeld als partners. Dat betekend dat we alle opdrachten samen moeten doen. Straks hebben we de eerste les en als het goed is is dat een theorie les. Verder is een belangrijke regel dat je jezelf goed verzorgt en wast en zorg er altijd voor dat je netjes geschoren bent." Ik knik maar niet wetend wat ik moet zeggen. "Is het goed als ik mijn spullen even uit ga pakken?" zeg ik dan maar. "Ja is goed, ohw en trek je school uniform aan."
JE LEEST
Sex academy
RomanceTessa en Naomi, twee beste vriendinnen. Doordat ze beide slechte cijfers hadden worden ze van school gezet en komen daarna gedwongen op de Sex Academy terecht.