TeddyBear - Cobrastyle ile okuyun lütfen ;)
Kısık sesle arka planda dinleyin güzel gidiyor bölümle...✋
Keyifli okumalar...
• • •
"1....2...3..."
Hoseok hyung yüzünkapak yere yapıştığında beyaz bayrağı çekmişti.
Oysa az önce bana meydan okuyordu. Bu kadar çabuk pes etmesi beni güldürmüştü doğrusu.
"Hyung daha 3 şınav oldu hemen pes mi ediyorsun?"
Hoseok hyung can havliyle sürünerek yatağıma tutundu ve güçlükle kendini yukarı çekip boylu boyunca yatağıma uzandı.
"Bittim ben! Omuzlarııım!"
Uzanıp masadaki fareyi kavradım ve iki tıkla bilgisayardan yerel kanalı açtım.
Tahmin ettiğim gibi Genel Kurmay Başkanı canlı yayındaydı.
"İyi akşamlar sevgili izleyiciler. Şimdi kanunsuz Örümcek adamla ilgili alınacak tedbirleri ve yakalanması için oluşturulan timin ayrıntılarını Genel Kurmay Başkanı Sayın Kim Namjoon'dan dinliyoruz."
Kim Namjoon dediği uzun boylu, jilet gibi giyinmiş, kumral saçlı adam kısa bir selam verip konuya girdi.
"Bu sabah itibariyle suikast timi olarak adlandırdığımız grup resmi olarak kuruldu. Altı üyeli bu gruptaki kişilerin hepsi adadaki hapishaneden getirtildi ve güvenlik uzmanlarının ürettiği son teknoloji tasmalarla kontrol altında tutuluyorlar. Her kaçma teşebbüslerinde boyunlarındaki tasmalar onlara elektrik veriyor. Bu sayede onları kontrol altında tutabiliyoruz."
Sunucu alıcı gözüyle adamı süzerken sorularını sormaya devam etti.
"Peki onları görebilir miyiz? Ya da şöyle sorayım... Tanınan kişiler mi?"
Kim Namjoon denen adam güldü.
Vay be...
Adam cidden karizmaydı.
"Ah... Bilirsiniz, ciddi güvenlik sorunlarında işinizi şansa bırakamazsınız. Şehrimiz her gün tehlikelerle karşı karşıya kalıyor. Ve bu da yetmezmiş gibi bir de Spiderman ve ortağı Deadpool denen adam işleri daha da karıştırıyor.
Bunun için... En az onlar kadar tehlikeli suçlulardan oluşan bir grup kurduk. Aslında bunun için X-Men'le anlaşmıştık fakat... İşler istediğimiz gibi gitmedi. Biz de suçluların hakkından suçlular gelir diye düşündük. Joker, Harley Queen, Deadshot, El Diablo, Boomerang ve Katana. Bu isimlerini saydığım kişiler Amerika'da suç dosyası en kabarık isimler."
Kim Namjoon isimleri sayarken eş zamanlı olarak suçlulara ait görseller de ekrana doluşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔
Fanfic"Benim işim öldürmek. Senin işin kurtarmak. Biz aynı tarafta değiliz örümcek." 25.11.18 Spiderman : Jeon Jungkook Deadpool : Park Jimin Kapak: cr: might_punya ★Wattpad'de yazılan ilk spideypool - jikook fanfici★